Ecc
- Agnax
- 2nd Gear member
Bedoel je nou de R-Design of de Momentum uitvoering?
Verder is ECC los te bestellen als optie 007 en als onderdeel van het Business Pack Pro pakket.
Voor ECC los betaal namelijk €415,-
Voor het BPP betaal je €1295,-, waarbij je voor de overige €880,- zoveel meerwaarde krijgt dat het eigenlijk gewoon een must-have pakket is. Als je op het forum hier rondkijkt zie je eigenlijk geen enkele V40 zonder BPP.
Verder is ECC los te bestellen als optie 007 en als onderdeel van het Business Pack Pro pakket.
Voor ECC los betaal namelijk €415,-
Voor het BPP betaal je €1295,-, waarbij je voor de overige €880,- zoveel meerwaarde krijgt dat het eigenlijk gewoon een must-have pakket is. Als je op het forum hier rondkijkt zie je eigenlijk geen enkele V40 zonder BPP.
Huidige auto:
Volvo V40 D2 R Design
Vorige auto's:
Renault Megane 1.5 dci
Hyundai i30 CW
Toyota Prius III
Toyota Yaris Luna
Volvo V40 D2 R Design
Vorige auto's:
Renault Megane 1.5 dci
Hyundai i30 CW
Toyota Prius III
Toyota Yaris Luna
- Agnax
- 2nd Gear member
Een kijkje op de belgische site van Volvocars levert inderdaad een _totaal_ ander beeld op.mdc2805 schreef:In Belgie kennen het business pack pro niet, dus zit er niks anders op dan het climate pack er bij te nemen.
Er bestaat bij jullie daadwerkelijk een Momentum R-Design en hierbij kan je inderdaad enkel ECC krijgen door het 'Climate comfort pack' te bestellen à €350,-. Niet verkrijgbaar als losse optie. (da's €65,- voordeliger dan in Nl, mazzelaar!

Je constatering is dus juist.
Huidige auto:
Volvo V40 D2 R Design
Vorige auto's:
Renault Megane 1.5 dci
Hyundai i30 CW
Toyota Prius III
Toyota Yaris Luna
Volvo V40 D2 R Design
Vorige auto's:
Renault Megane 1.5 dci
Hyundai i30 CW
Toyota Prius III
Toyota Yaris Luna
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Een Jagermeister m'neer? 

V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
-
- 1st Gear member
@Chrisito, de ACC werkt dan eigenlijk juist prima. Als je geen ECC hebt is het juist de bedoeling dat ie blijft koelen, tot je m handmatig uitzet...
In bestelling Levering op 16 oktober
V40 D2 Momentum / buss pack pro / panoramisch dak / Bliss / 17"; Mannan velgen / black sapphire / en kleine extra's
V40 D2 Momentum / buss pack pro / panoramisch dak / Bliss / 17"; Mannan velgen / black sapphire / en kleine extra's
- Zephyrus
- 2nd Gear member
Hmm, volgens mijn dealer zit er standaard een automatische airco op maar niet met gescheiden zones.CHRISITO schreef:idd je moet hem handmatig uitzetten als je dat niet doet blijft ie koelen . half automatisch noemen ze dat!! en als je ecc hebt stel je in 22°c en dan houdt ie zijn temperatuur.
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Voordeel van de zones nooit echt geloofwaardig over gekomen, leuk dat het erop zit, maar ja.
Mijn A3 was bovendien veel makkelijker te regelen omdat iedere kant een eigen knop had. Bij de V40 is deze geintegreerd in 1 knop en moet je steeds drukken voor de juiste zone / of beide:
- of links
- of rechts
- link + rechts
Daarna hoefde ik de bestuurderskant lang ingedrukt te houden om rechts in 1x op dezelfde temp als links te zetten. In de V40 is de enige snelle manier die ik heb ontdekt: beide zones aanzetten + links helemaal naar min draaien en dan schiet rechts ook naar min. Dan kan je weer de gewenste temp zetten voor beide zones hetzelfde.
Echt heel iritant als je anders gewent bent...
Mijn A3 was bovendien veel makkelijker te regelen omdat iedere kant een eigen knop had. Bij de V40 is deze geintegreerd in 1 knop en moet je steeds drukken voor de juiste zone / of beide:
- of links
- of rechts
- link + rechts
Daarna hoefde ik de bestuurderskant lang ingedrukt te houden om rechts in 1x op dezelfde temp als links te zetten. In de V40 is de enige snelle manier die ik heb ontdekt: beide zones aanzetten + links helemaal naar min draaien en dan schiet rechts ook naar min. Dan kan je weer de gewenste temp zetten voor beide zones hetzelfde.
Echt heel iritant als je anders gewent bent...
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- 3x Renault Clio
- 3x Renault Clio
- Rob M
- 5th Gear member
ik heb het al jaren en hij staat voor de bestuurder op 18.5 en de passagier op 20.5
Ooit vier auto's geleden door mijn vrouw als goede temperatuur bedacht en ik stel het één keer in en daarna kom ik er nooit meer aan. Waarom verstellen jullie het dan? Het is toch juist de bedoeling dat het ding alles zelf regelt?
Ooit vier auto's geleden door mijn vrouw als goede temperatuur bedacht en ik stel het één keer in en daarna kom ik er nooit meer aan. Waarom verstellen jullie het dan? Het is toch juist de bedoeling dat het ding alles zelf regelt?
Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat