'health check' electrisch systeem thuis

In dit board alles over elektriciteit voor het laden van Volvo's. Laadpalen, kabels en stekkers etc etc
Plaats reactie
CaptainKlutz
2nd Gear member

Sinds de oplevering van mijn V60 PIH word ik met regelmaat benaderd door externe bedrijven die een 'gratis health check' willen doen van het elektrisch systeem bij mij thuis.

Gegeven het feit dat de auto zonder problemen oplaadt via de Schucko stekker en dat ik er tevens van uitga dat de regeleenheid in de laadkabel zorg draagt voor de stabiliteit van het laden, zie ik niet de diepere betekenis van deze 'health check', anders dan dat men gaat proberen mij een laadpaal te verkopen. Het wordt echter in naam van Volvo gedaan, die wil zekerheid hebben over de kwaliteit van laden (?).

Ik maak me toch sterk dat het zo in elkaar steekt. Deze business is booming en iedereen wil op de voorste rij zitten. Moeten we hierop ingaan? Wat is de ervaring van anderen hier?
goukcher
2nd Gear member

Nuon en nog een andere partij hebben mij inderdaad ook benaderd. Maar nadat ik ze had geschetst hoe ik het opgelost heb, kwamen ze in beide gevallen tot de conclusie dat het voor beide partijen zonde van de tijd zou zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Elektriciteit voor Volvo Electric Vehicles”