Mocht iemand ervaring of een hint hebben met bepaalde opties om mee nemen met de bestelling dan verneem ik dat graag. Kan het op het lijstje

Ja hoor, als je nu nog moet bestellen: lekker wachten op MY15!Mikebravo100 schreef:Ik wil een v60 PIH 2014 bestellen. Ik kijk naar de mogelijke opties. Ik kies voor kleur zwart (welke is het mooist) en bruin leer. Daarnaast zie ik vele opties en vraag mij af welke in de praktijk het meest nuttig zijn.
Mocht iemand ervaring of een hint hebben met bepaalde opties om mee nemen met de bestelling dan verneem ik dat graag. Kan het op het lijstje
Lease of koop?Mikebravo100 schreef:Die zwarte hemel adviseerde de dealer ook! En keyless ook.
Ik vrees dat ik onderhand alle opties muv family erin neem.
Levertijd is q1 zegt de dealer!!!!?
Mijn totale kosten (export kenteken, ICE naar Bodensee, hotelovernachting, diesel, RDW keuring, NL platen) waren minder dan 1000 euro.Skibs schreef:Bwoah.. 11000 euro om een tweedehands auto even uit Frankrijk te laten halen door een transporteur en hier al koffiedrinkend door de Rdw te slepen is toch wel fors
Je gaat toch niet beweren dat je er niet meteen een romantisch uitstapje van gemaakt hebt he??RoaldH schreef:Mijn totale kosten (export kenteken, ICE naar Bodensee, hotelovernachting, diesel, RDW keuring, NL platen) waren minder dan 1000 euro.