Ik rij naar alle tevredenheid in mijn S80 2004 D5, maar nu krijgt de sierlijst langs de dakrand last van "roest" onder de lak. Vreemd genoeg zijn het plastic randen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (of ja... hun auto ) ? Ik heb een fotootje van het dak bijgevoegd om duidelijk te maken waar het over gaat. Kan ik wellicht de hele strip vervangen? Waar kan ik die het beste krijgen? Wat zijn de kosten van zoiets?
Alvast bedankt voor julllie hulp.
Groeten, Jeroen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Audi A6 3.0L V6 Quattro Volvo S80 2.4 D5 163pk 2004 Volvo S80 2.4 140pk 1999
Op mijn vorige S60 had ik het ook een beetje, aan het eind van de strip bij kofferbak. Tis niet zo mooi, maar kan verder geen kwaad. Ik heb het laten zitten.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Had ik ook op mijn V70. Dit is een aluminium strip met een kunststof toplaag. De oxidatie komt tussen het kunststof en het aluminium. En de rubber randjes zitten er ook aan gevulkaniseerd. Zelf heb ik 2e handse gekocht bij Parts4Swedes. Was toen meen ik 100 EUR.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ik heb het ook een klein beetje bij mijn S60. Strippen zijn inderdaad van aluminium en de bubbeltjes zijn oxidatie van dit aluminium.
Ik laat het mooi zitten, totdat het erger wordt en mij gaat storen. Volgens mij zijn nieuwe strips (in kleur) ook niet ontzettend duur.