Whoopwhoop.... volvo for life dus.

Helemaal correct ! De 850 staat elders, maar daar kunnen we ook wel een keer kijken hoorSilver_R schreef:Staat de R trouwens onder de hoes, te zien op de foto?
Cool!!!Pethconi schreef:Hij gaat een stukje lager.... veren zijn hopelijk as donderdag binnen...
En o ja hij staat ook in de waxoyl !!!!
Donderdag lekker een stukje rijden naar Maastricht, is echt geen straf hoor.... gheghe
Ben benieuwd hoe dat staat!Pethconi schreef:Hij gaat een stukje lager.... veren zijn hopelijk as donderdag binnen...
Zolang je je voet op de koppeling houd en in versnelling, dan blijft ie toch gewoon lopen??Pethconi schreef:Inmiddels wat poi's ingevoerd !!! Werk echt gaaf !!! Verder hoop ik ergens dat de stop en go functie definitief uit te schakelen is.
Ander plan is om de spiegel kappen, grille en dak mat zwart te laten plakken.
Met file rijden vind ik het ook wel verrekte irritantJumpman schreef:Zolang je je voet op de koppeling houd en in versnelling, dan blijft ie toch gewoon lopen??Pethconi schreef:Inmiddels wat poi's ingevoerd !!! Werk echt gaaf !!! Verder hoop ik ergens dat de stop en go functie definitief uit te schakelen is.
Maar waarom wil je dat uitschakelen?
exact mijn punt...Bloemstukje schreef:Met file rijden vind ik het ook wel verrekte irritantJumpman schreef:Zolang je je voet op de koppeling houd en in versnelling, dan blijft ie toch gewoon lopen??Pethconi schreef:Inmiddels wat poi's ingevoerd !!! Werk echt gaaf !!! Verder hoop ik ergens dat de stop en go functie definitief uit te schakelen is.
Aha, duidelijk.Pethconi schreef:exact mijn punt...Bloemstukje schreef:Met file rijden vind ik het ook wel verrekte irritantJumpman schreef: Zolang je je voet op de koppeling houd en in versnelling, dan blijft ie toch gewoon lopen??