Versnellingskeuzehendel overzetten 2000=>1997

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
belgian-tsm
4th Gear member
Contacteer:

Hallo,
Ik vraag me af tot waar je vanaf de keuzehendel (zie vidatekeningen), volledig moet vervangen om in een 1997er te kunnen profiteren van de vernieuwde keuzehendel. Is er iemand op het forum die dit al reeds gedaan heeft omdat eventueel zijn ganse versnellingsbak aan vervanging toe was of dergelijke?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Lastig. Op de tekeningen zie ik nog al wat verschillen en ook de middentunnel lijkt mij anders. Want onderdeel 13 van 1997 is toch niet te vervangen door nr 12 van jaar 2000.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
belgian-tsm
4th Gear member
Contacteer:

Kdenk dat het al beter is om op onderdeel nummer 5 van 1997, een stuk van nummer 2 te lassen, rekeninghoudend met juiste maten. Is wel stom dat ze voor 1997 geen "speciale" pookknop hebben ontwikkeld, want ganse versnellingsbak gaan upgraden voor de pookknop en hoes is wel ook teveel van het goede... moest onderdeel 5 en 2 nu eens gelijk zijn qwa kogelbol... (behalva dat die precies schuin gaat) dan zou het ook nog makkelijk te doen zijn. normaal gezien het plastic van de middenconsole zou van een 1997 en 2000 gelijk moeten zijn, op die tekeningen zijn er soms wel wat afwijkingen tegenover realiteit vindt ik. Dat is zoals die instructiehandleidingen op Volvo.nl daar zou het om een S70 gaan, terwijl je afbeeldingen en plaatsen ziet van een S40 (1e generatie)
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”