Uitwisselbare opties tussen verschillende Volvo modellen

Technische onderwerpen die niet specifiek op een model betrekking hebben vindt je in dit hoofdstuk
Plaats reactie
ruffie
3rd Gear member

Ik hoop dat ik in het juiste subforum zit en de titel duidelijk is.

Binnenkort gaan wij zeer waarschijnlijk een nieuwe XC60 bestellen. Nu vroeg ik mij af of mensen ervaring hebben met het bestellen van een nieuwe auto met een kleur lak van een ander model. Of dit uberhaupt mogelijk is?
De power blue lak van de V60 bijv. vind ik erg mooi en ik denk dat dit ook prima zou staan op een XC60, alleen is deze niet aan te vinken natuurlijk, maar kan het wel buiten de 'configurator' om (ivm productie proces e.d., geen verstand van)?

Hetzelfde met velgen. De Modin velgen vind ik best mooi, ik weet dat deze gaan passen op een XC60, maar volgens mij dan wel met een andere band voor de XC60. Deze velg is dus ook niet in de accessoire lijst van de XC60.

Ik weet dat ik dit ook aan een verkoper kan vragen, mijn ervaring is echter dat veel verkopers verschillende dingen vertellen (uit onwetenheid of gewoon geen zin in de rompslomp van de inofficiele weg), dus ik vraag meer naar consumentenervaringen. :)
LightStar
4th Gear member

Ik denk het niet (kleur powerblue in dit geval), maar dit soort vragen kun je het beste vragen bij de dealer, deze kan alles controleren in de computer.

De velgen kunnen wellicht mits de steek en naafgat gelijk zijn.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Een niet op een model beschikbare (dus afwijkende) kleur kan zondermeer niet.
De gevraagde velgen kunnen iig niet af fabriek, mogelijk kan als de juiste breedte beschikbaar is deze wel als accessoire.
Volvo for life
Plaats reactie

Terug naar “Techniek niet modelgebonden”