Whelp.....

Nee, die truc gaat niet op (logisch-inloggen).... en dan moet het via een omweg. Heb je iets veranderd via MORE, dan kun je alleen via de INBOX weer naar controlpanel ed.daag407welkomV70 schreef: eerst inloggen is de truuk!
succes!
mad schreef: Ja, die oplossing had ik ook gevonden; het is wel een onlogische omweg. In dat control-menu kun je alles weer terug zetten.
Daarnaast, wanneer je reageert op een topic, komt het niet automatisch terug onder de nieuwe posts. Moet je naar je laatste eigen berichten of updaten- laatste 24 uur- Is ook nog niet helemaal ok...
Ligt er aan, als je je antwoord/reactie verstuurd krijg het topic met je eigen antwoord meteen te zien/lezen toch? Aangezien je je reactie dan dus 'gelezen' hebt, komt hij niet voor in de lijst met ongelezen topics. Het is dus niet de lijst met nieuwe topics, zoals die bestond voor de crash.mad schreef: Vrij normaal, dat als je qoute in een bericht of reageert, dat dit dan (ook) bij de nieuwe posts staat volgens mij. Maar ja, ik ben niet zo'n forumtijger....
Ja, dat bedoel ik dus inderdaad...