Ik irriteerde me er namelijk telkens aan dat alles aan mijn summum in hoogglans zwart of in de kleur gespoten was,... Behalve de rear diffuser, dus wilde ik deze toch nog eens in de kleur of bij voorkeur in hoogglans zwart laten spuiten.
nou had ik een paar weken geleden een ongelukje met een paaltje

Maar om deze deuk in mijn trots nog beter weg te kunnen werken heb ik heel brutaal toch mijn voordeel uit dit nadeel proberen te halen, door te vragen of de spuiter ff zou kunnen uitschieten met z'n spuitje, en dan per ongeluk m'n diffuser kun meenemen,
En dat was volgens Care Alkmaar geen probleem (top service!)
Ik heb het hele internet afgezocht voor een foto van een meegespoten standaard D2 diffuser, nergens kunnen vinden, dus blijkbaar ben ik nu uniek, hij is dus in de kleur gespoten, zwart was geen optie, achteraf ook heel mooi , maakt de kont dikker!
En hierbij dus een indicatie over ,hoe het eruit gaat zien,voor mensen met hetzelfde idee ,

Auw!,,,

auw, auw!!!

Heee gefixt! En ziet er vet uit! Vind ik zelf dan, de middelste sensoren zijn niet meegespoten ivm verminderde werking als de verflaag te dik is op de sensor, Dat vind ik niet heel storend
Zo zag hij er ongespoten uit, en zonder schade en vuil,..