Wat een wereld van verschil.
Deze info heeft totaal geen nut maar ik wilde het toch even kwijt!

Heeft zeker wel nut; gewoon laten weten dat je iets goeds aan je Volvo hebt gedaanbanaanengerrit schreef: Van het weekend op mijn gemak het gasklephuis met aanverwante artikelen eens goed gereinigd............
Wat een wereld van verschil.
Deze info heeft totaal geen nut maar ik wilde het toch even kwijt!
![]()
eerst een pakking voor het gasklephuis halen bij de dealeravandaele schreef: moeilijk om te doen?
Omdat je dan een en ander moet demonteren om de stekker er tussen uit te vogelen,dus beter laten zitten en daarbij komt ook dat je het gasklephuis niet hoeft te demonteren,overbodig werk dus,haasje schreef: Waarom zou je de stekker laten zitten, als de auto niet op contact staat weet hij er niets van dat je de stekkers los hebt gemaakt.
Als je een paar minuten wacht na het verwijderen van je contactsleutel weet canbus niet veel meer (canbus gaat in "slaapstand")evert65 schreef: canbus weet alles , als je de stekker erafhaal kun je vreemd rijgedrag verwachten.....
Ik zeg niet dat je hem los moet maken, ik reageer op het feit dat hij zegt dat hij niet los mag.MarioC70 schreef:Omdat je dan een en ander moet demonteren om de stekker er tussen uit te vogelen,dus beter laten zitten en daarbij komt ook dat je het gasklephuis niet hoeft te demonteren,overbodig werk dus,haasje schreef: Waarom zou je de stekker laten zitten, als de auto niet op contact staat weet hij er niets van dat je de stekkers los hebt gemaakt.
Hopelijk lost dat speciale spul het gasklephuis zelf niet opMarioC70 schreef: Het gasklephuis zelf hoeft ook niet los om te reinigen..
Daar is speciaal spul voor,dat lost alles op..
Waar dit antwoord op slaat mag Joost weten...bang voor wat?evert65 schreef:wat zijn we weer leuk, ben je bang dat niemand meer langskomt ?MarioC70 schreef:Bijvoorbeeld,,,Joen schreef: Air Intake Cleaner?