Ik vraag me af of keyless drive een simpele software aanpassing is of toch meer voeten in de aarde heeft. Ik heb een v60 pih bj 2013 en het valt me op dat ik de sleutel na het starten gewoon uit het sleutelgat kan halen en de auto daar geen problemen mee heeft. Keyless ontgrendelen vind ik niet belangrijk, alleen keyless starten is voldoende.
In mijn vorige auto had ik keyless drive en ik mis het nu eigenlijk wel en heb spijt dat ik deze optie niet af-fabriek heb besteld.
Weet iemand of achteraf activeren mogelijk is of heeft iemand daaral ervaring mee?
kan keyless drive achteraf geactiveerd worden
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Ik denk het niet, omdat er in de sleutel sensoren zitten zo ook in de auto zelf.
- olson
- 3rd Gear member
Gaat volgens mij heel lastig worden.
Als ik me niet vergis is met keyless drive ook automatisch alarm geconfigureerd.
Verder heb je buiten diverse sensoren ook nog andere deurklinken nodig.
Als ik me niet vergis is met keyless drive ook automatisch alarm geconfigureerd.
Verder heb je buiten diverse sensoren ook nog andere deurklinken nodig.
S60 D3 Summum 2012, Four-C, black sapphire.
V60 B4 R-Design 2021 Birch light
V60 B4 R-Design 2021 Birch light
-
- 4th Gear member
Op de huidige prijslijst kun je voor 595 (?) euro keyless drive krijgen, maar ook keyless start voor 275 euro. Als het alleen om keyless start gaat heb je geen aanpassingen nodig van de deuren lijkt mij, misschien is dat wel mogelijk. Zou ik ook wel willen.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
Wil je meer met je SCT? kijk hier