Aangezien de velgen van onze Volvo eigenlijk wel aan vervanging toe zijn, ben ik op zoek gegaan naar mooie velgen met `n maatje (of twee) meer...
De Tethys vind ik verreweg de mooiste velg, maar na uitgebreid de zoekfunctie te hebben gebruikt, blijkt deze op verschillende plaatsen aan te lopen en eigenlijk niet goed te passen. In ieder geval niét met de 225 - 45 - `17 banden.
Als ik het goed begrijp past 17 inch dus in geen geval (zonder ergens aan te lopen) en is 16 inch het maximale?
De rest van de (originele) velgen geschikt voor de Classic vind ik eerlijk gezegd niet héél erg mooi...
heeft iemand misschien nog suggesties en/of tips voor het verkrijgen van mooie velgen voor onze roffel?
dank U!
Luuk
Welke (originele) Volvo velgen?
- lint
- Geartronic member
Even kijken bij de forumsponsor: http://volvovelgen.com/
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- luuk123456
- 2nd Gear member
Mensen Bedankt voor jullie reacties en excuses voor de late reactie...
Ik ontving (wederom) geen mailtje dat er uberhaupt gereageerd was op m`n topic.
Na veel zoek en kijk werk heb ik inderdaad besloten dat het de`17 Comets worden.
Ik heb lang getwijfeld tussen Pegs en Comets, maar het zijn dus toch de laatste geworden.
Ik ben er wel achter gekomen dat ze niet veel aangboden worden op marktplaats en Ebay...
Ik zal dus geduldig moeten zijn
Na veel zoek en kijk werk heb ik inderdaad besloten dat het de`17 Comets worden.
Ik heb lang getwijfeld tussen Pegs en Comets, maar het zijn dus toch de laatste geworden.
Ik ben er wel achter gekomen dat ze niet veel aangboden worden op marktplaats en Ebay...
Ik zal dus geduldig moeten zijn

- Cream4u
- 2nd Gear member
Toch 17"Comets.... Kijk duidelijk iemand met smaak..luuk123456 schreef: Mensen Bedankt voor jullie reacties en excuses voor de late reactie...
Ik zal dus geduldig moeten zijn![]()

VOLVO C70 GT T5 from 1998, 2.3 full options