VOC-app werkend krijgen

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Gesloten
mga1600
6th Gear member

Eigenlijk een heel slecht optreden van Volvo......al een week lang probeer ik een Volvo ID te maken, die nodig is om de VOC app te kunnen gebruiken. (VOC zelf is wel actief, het gaat me om de app). Als ik de stappen volg om een ID aan te vragen gaat alles goed, tot de laatste stap en dan meldt het systeem terug dat de verbinding lijkt te zijn verbroken....probeer het nog een keer...en als de fout aanhoudt dan contact zoeken met de support desk. De fout houdt aan, dagen lang zelfs, maar wie/wat/waar deze support desk is en hoe je ze moet bereiken staat er niet bij.
Dus het VOC contactnummer gebeld wat in het VOC boekje staat en daar krijg ik te horen....."wij bemoeien ons niet met de app, alleen met VOC zelf.....bel de dealer maar....."

Maar die weet het ook niet......en bemoeit zich ook niet met de app.....

Een dag later stond op de Support pagina van Volvocars.nl dat er een probleem is en dat er een oplossing wordt gezocht voor het probleem van foutcode xxxx, precies de code die ik kreeg. Geduldig afwachten dus maar.....
Een aantal dagen later staat op die pagina: probleem opgelost, er is een reset uitgevoerd en alles werkt weer!
Ik in eerste instantie was ik blij (maar wel denkend "een week nodig voor een reset....?? klinkt niet efficiënt....!"), maar helaas er is niets opgelost, het werkt nog steeds niet, de foutcode verschijnt nog steeds.

Dus een mailtje gestuurd naar de Customer Relations afdeling om dit aan ze te melden en te vragen of er wellicht een andere methode is om die ID te verkrijgen. Daar kreeg ik als geautomatiseerd antwoord op "dat de vraag in behandeling is.....", maar ik kreeg nog geen "echt" antwoord en het probleem duurt voort.

Heeft iemand wellicht een idee hoe je dan wèl een ID te pakken krijgt? Het is allemaal geen eerste levensbehoefte natuurlijk, maar maakt me niet blij!
Laatst gewijzigd door mga1600 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
ruffie
3rd Gear member

Volgens mij had je een soortgelijke vraag al gesteld en was dit het antwoord: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... eal1283154
Had je dat al geprobeerd? (Of gaat het nu om een ander issue?)
XC60 MY14.5 (maart 2014) T5 Summum GT8 Caspian Blue Metallic 20" Avior / Driver Support Line - Family Line - Luxury Line - Scandanivian Line - Security Line - Business Pack Connect | Foto's
mga1600
6th Gear member

Ja, sorry, in mijn frustratie was ik dat vergeten.....

Inmiddels telefonisch contact gehad met de "helpdesk", ze zijn bezig. Maar de oplossing om in de auto,te gaan zitten en " iets te doen" binnen 2 minuten is nog iets te voorbarig. Ik moet eerst een mail met een ID zien te krijgen.
Laatst gewijzigd door mga1600 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
Gesloten

Terug naar “Communicatie”