VOC-app werkend krijgen
Geplaatst: 19.03.2014 - 12:27
Eigenlijk een heel slecht optreden van Volvo......al een week lang probeer ik een Volvo ID te maken, die nodig is om de VOC app te kunnen gebruiken. (VOC zelf is wel actief, het gaat me om de app). Als ik de stappen volg om een ID aan te vragen gaat alles goed, tot de laatste stap en dan meldt het systeem terug dat de verbinding lijkt te zijn verbroken....probeer het nog een keer...en als de fout aanhoudt dan contact zoeken met de support desk. De fout houdt aan, dagen lang zelfs, maar wie/wat/waar deze support desk is en hoe je ze moet bereiken staat er niet bij.
Dus het VOC contactnummer gebeld wat in het VOC boekje staat en daar krijg ik te horen....."wij bemoeien ons niet met de app, alleen met VOC zelf.....bel de dealer maar....."
Maar die weet het ook niet......en bemoeit zich ook niet met de app.....
Een dag later stond op de Support pagina van Volvocars.nl dat er een probleem is en dat er een oplossing wordt gezocht voor het probleem van foutcode xxxx, precies de code die ik kreeg. Geduldig afwachten dus maar.....
Een aantal dagen later staat op die pagina: probleem opgelost, er is een reset uitgevoerd en alles werkt weer!
Ik in eerste instantie was ik blij (maar wel denkend "een week nodig voor een reset....?? klinkt niet efficiënt....!"), maar helaas er is niets opgelost, het werkt nog steeds niet, de foutcode verschijnt nog steeds.
Dus een mailtje gestuurd naar de Customer Relations afdeling om dit aan ze te melden en te vragen of er wellicht een andere methode is om die ID te verkrijgen. Daar kreeg ik als geautomatiseerd antwoord op "dat de vraag in behandeling is.....", maar ik kreeg nog geen "echt" antwoord en het probleem duurt voort.
Heeft iemand wellicht een idee hoe je dan wèl een ID te pakken krijgt? Het is allemaal geen eerste levensbehoefte natuurlijk, maar maakt me niet blij!
Dus het VOC contactnummer gebeld wat in het VOC boekje staat en daar krijg ik te horen....."wij bemoeien ons niet met de app, alleen met VOC zelf.....bel de dealer maar....."
Maar die weet het ook niet......en bemoeit zich ook niet met de app.....
Een dag later stond op de Support pagina van Volvocars.nl dat er een probleem is en dat er een oplossing wordt gezocht voor het probleem van foutcode xxxx, precies de code die ik kreeg. Geduldig afwachten dus maar.....
Een aantal dagen later staat op die pagina: probleem opgelost, er is een reset uitgevoerd en alles werkt weer!
Ik in eerste instantie was ik blij (maar wel denkend "een week nodig voor een reset....?? klinkt niet efficiënt....!"), maar helaas er is niets opgelost, het werkt nog steeds niet, de foutcode verschijnt nog steeds.
Dus een mailtje gestuurd naar de Customer Relations afdeling om dit aan ze te melden en te vragen of er wellicht een andere methode is om die ID te verkrijgen. Daar kreeg ik als geautomatiseerd antwoord op "dat de vraag in behandeling is.....", maar ik kreeg nog geen "echt" antwoord en het probleem duurt voort.
Heeft iemand wellicht een idee hoe je dan wèl een ID te pakken krijgt? Het is allemaal geen eerste levensbehoefte natuurlijk, maar maakt me niet blij!