Update 16 april 2014:
De V60 Plug-in Hybrid MY2015 prijslijst staat online!
Ik heb de prijslijst vergeleken voor mijn situatie, en in tegenstelling tot eerdere berichten kom ik € 269 goedkoper uit ten opzichte van de MY2014.5 prijslijst van 1 januari.
De volgende veranderingen gevonden:
- DSTC heet nu ESC
- geen kledinghaak meer naast de hoofdsteun van de passagiersstoel
- geen verlichting meer rechts in bagageruimte (of ze zijn het vergeten te melden)
- chromen omlijsting voor Adaptief TFT Crystal-instrumentenpaneel
- nu standaard: voorverwarming of -koeling te activeren met én zonder aangesloten laadkabel
- handmatig verstelbare lendesteunen voor (vanaf productieweek 26: elektrisch verstelbaar)
- binnenspiegel heeft nu frameless design
- Lifetime MapCare (gratis kaartupdates)
- verbeterd Premium Audio: nu van Harman Kardon en met Dirac Live!
De verwachte leverdatum is bijgesteld naar half juni.
Hieronder de vorige versie van 21 maart 2013, inmiddels deels achterhaald:
Zelf heb ik eind vorig jaar al een MY15 besteld (verwachte leverdatum: juli/augustus 2014) dus ik ben erg benieuwd.
Mijn dealer wil me nog altijd een MY14.5 verkopen.

Gisteren kreeg ik een update:
mijn dealer schreef:Hierbij kan ik je een mededeling doen over modeljaar 2015.
Voor de V60 hybrid gaat er het volgende veranderen.
1e Er gaat een iets goedkopere hybrid serie komen in de vorm van een Momentum en R-Design uitvoering.
2e Er zal nog een kleine optie bij komen in de vorm van een elektrisch verstelbare lende steun.
3e Er zal ook een prijsverhoging aankomen waar de hybrid niet van gespaard zal blijven.
Ik hoor je graag of je nu nog steeds wil wachten op modeljaar 015.
Doorgevraagd over die verhoging en prijslijst:
mijn dealer schreef:Ik heb gehoord dat modeljaar 015 zeker 500 euro duurder zal gaan worden.
Dus je zal dezelfde auto krijgen voor meer geld.
Prijslijsten volgen pas als 014 modeljaar is uitverkocht, dan kun je niet meer terug.