Goedemiddag,
Ik heb afgelopen week de ABS unit laten reviseren. Ik kreeg af en toe de ABS melding op het dashboard.
Gisteren heb ik hem weer terug ingebouwd en hij brand nu continu. Het lijkt of er helemaal niks meer van een signaal naar de abs pomp gaat.
Want eerst deed hij het redelijk goed eigelijk, maar wilde hem gewoon perfect hebben. Kon soms een paar dagen zonder storing rond rijden en nu gaat hij niet meer uit sinds hij er in zit.
Volgende week ga ik ermee terug en laat de auto bij hem uit lezen.
Of weet iemand hier wat er mis kan zijn?
Stekkers heb ik al meerdere malen geprobeerd aan te sluiten, zekeringen zijn goed.
ABS Storing
- lint
- Geartronic member
Lijkt zo te lezen een software probleem en inderdaad laten uitlezen en eventueel nieuwe software update kan de oplossing zijn.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- DrRossi
- 4th Gear member
Waar heb je hem laten repareren?
Als het je oude unit is hoeft de software niet opnieuw geladen te worden
Ik sluit niet uit dat het een oplossing is maar ik vermoed dat er iets niet goed is gegaan tijdens de reparatie.
Heb je de zekeringen al gecontroleerd ?
Als het je oude unit is hoeft de software niet opnieuw geladen te worden
Ik sluit niet uit dat het een oplossing is maar ik vermoed dat er iets niet goed is gegaan tijdens de reparatie.
Heb je de zekeringen al gecontroleerd ?
Volvo-Forum leden, zet jezelf op de kaart.
http://goo.gl/maps/i7C8l
If it's not blown, it sucks....
S80 T6
http://goo.gl/maps/i7C8l
If it's not blown, it sucks....
S80 T6
-
- 6th Gear member
Zat het probleem wel in de ABS unit? ,het kan ook iets anders zijn natuurlijk,sensoren, aandrijfasringen,achterwielager vertandingen,bedrading enz,uitlezen geeft de oplossing.
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.