Als ik dit zo lees neig ik toch naar 17", ziet er toch wel echt een stuk sportiever uit en als comfort niet al te veel achteruit gaat is dat ook prima.
Ik lees wel dat er voor 17" (andere) stuuruitslagbegrenzers nodig zijn, hoe zit dit precies en hoe werkt het dan als je 16" winter velgen hebt?
Als ik overigens voor 17" ga lijkt een antraciete kleur me wel erg mooi staan bij Barents blauw, heeft iemand dat wel eens gezien? Heb er op gegoogled maar krijg niet echt een plaatje die voldoet. Als ik naar de type velgen kijken vind ik de R velgen wel mooi. Lijken me ook goed bij te houden qua poetsen. Ben n.l. niet echt een velgenpoetser en heb een paar jaar terug een BMW e46 330i gehad met M135 velgen (aantal groepen van 2 smalle spaken), wat een ramp om te poetsen (overigens wel een heerlijke auto was dat ook

).
Volvovelgen.com ziet er netjes uit, helemaal nieuw en origineel Volvo, maar dan ben je incl. banden wel een berg geld kwijt voor een 17 inch setjes (+/- 1400 euro), zoveel heb ik nog nooit aan velgen uitgegeven

Maar als zou ik er voor willen gaan, ze hebben relatief weinig aanbod, of kunnen ze in principe alle type velgen leveren (op aanvraag)?
Hoe staan jullie tegenover imitatie velgen, zoals deze:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... l-btw.html?