Hallo iedereen,
Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een Volvo V60 D4 Geartronic 8.
Heeft er iemand ervaring met het koppelen van het telefoonboek? Mijn telefoon (Sony Xperia S) is via bluetooth gekoppeld, maar het telefoonboek kan ik niet raadplegen.
Grtn,
Bart
Telefoonboek raadplegen via Sensus Connected
- Hansvg
- 3rd Gear member
Bij sommige telefoons moet je na het "pair-en" een ok geven op je telefoon voor het kopiëren van je telefoonboek. Ook moet je soms een vinkte zetten dat dit de volgende keer ongevraagd mag.
Probeer eens opnieuw te pair-en en kijk dan op het display van je telefoon voor mededelingen (gaan na verloop van tijd weer weg, daarom heb je ze misschien gemist).
Probeer eens opnieuw te pair-en en kijk dan op het display van je telefoon voor mededelingen (gaan na verloop van tijd weer weg, daarom heb je ze misschien gemist).
Hans
2024 XC60 Ultra, T6 AWD, Dark, Denim Blue. Bijna alle opties en wat accessoires.
2018 XC60 Inscription, T5 AWD, Pine Grey. Alle lines, aardig wat opties en accessoires.
2014.5 V60 Summum, Caspian Blue. Silver roofrails en styling pakket, met Business Pack Connect, Driver Support Line, Luxury Line, en een heleboel los spul...
2024 XC60 Ultra, T6 AWD, Dark, Denim Blue. Bijna alle opties en wat accessoires.
2018 XC60 Inscription, T5 AWD, Pine Grey. Alle lines, aardig wat opties en accessoires.
2014.5 V60 Summum, Caspian Blue. Silver roofrails en styling pakket, met Business Pack Connect, Driver Support Line, Luxury Line, en een heleboel los spul...