Hallo allen,
Ik zit wederom te denken om een v70 aan te schaffen uit 2004. Duitse import.
Er zit geen alarm op....wat kost het om een alarm erin te laten zetten? Waar moet ik zijn? Ik woon vlakbij Zwolle.
En ik weet dat het mogelijk is om een iPod o.i.d. aan te sluiten op je radio/ stuurbediening via IMIV?? (heet dat zo?)
Wat kost dat?
Dank vast voor de reacties.
Chrisss
v70 2004 alarm inbouwen en IMIV voor Ipod
-
- 2nd Gear member
Hoi Chrisss,
iPod met de iMIV, kosten afhankelijk van type radio(navigatie), kijk op volvotech.eu.
Alarm inbouwen: geen ervaring mee, maar wil je per-se een Volvo alarm? Als je de zoekfunctie gebruikt vind je hier wel een toelichting, maar het is redelijk bewerkelijk. Voor een 10-jaar oude Volvo wellicht niet meer zo relevant.
Mvg,
Bob
iPod met de iMIV, kosten afhankelijk van type radio(navigatie), kijk op volvotech.eu.
Alarm inbouwen: geen ervaring mee, maar wil je per-se een Volvo alarm? Als je de zoekfunctie gebruikt vind je hier wel een toelichting, maar het is redelijk bewerkelijk. Voor een 10-jaar oude Volvo wellicht niet meer zo relevant.
Mvg,
Bob
V70 D5 2002 AUT (ingeruild bij 450dkm)
V70 2010 2.0D, Caspian Blue
V70 2010 2.0D, Caspian Blue
-
- 5th Gear member
Ik heb al een paar keer gehad dat de verzekering op basis van nieuwwaarde een klasse 3 alarm wil hebben (praten we over auto's van 6 jaar en ouder en 50k + in catalogusprijs). Dagwaarde is zodanig dat, na navragen, klasse 1 ook genoeg is. Klasse 1 = startonderbreker, dat heeft elke volvo al wel sinds 2000 of zo.
Alarm inbouwen is in mijn optiek niet zo aantrekkelijk. Aftermarket is onhandig en meestal lelijk, origineel is €€€€.
Gr. Marc
Alarm inbouwen is in mijn optiek niet zo aantrekkelijk. Aftermarket is onhandig en meestal lelijk, origineel is €€€€.
Gr. Marc
- Oceanracer
- Geartronic member
Voor een 10 jaar oude Volvo is bij de verzekering inderdaad een startonderbreker voldoende.
En iMIV inderdaad bij Volvotech bestellen. Even met Bob overleggen wat je exacte wensen zijn, dan zorgt hij er voor dat je de juiste spullen krijgt.
En iMIV inderdaad bij Volvotech bestellen. Even met Bob overleggen wat je exacte wensen zijn, dan zorgt hij er voor dat je de juiste spullen krijgt.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race