De accu was goed leeg gereden en thuis geen laadpaal, dus jullie raden het al. De auto begint bij totaal leeg lekker de accu voor 3 streepjes op te laden, echter hij stopt daar bij mij niet meer met laden.

De auto begint door te laden en zo stond er ineens 5km op de accu teller, toen 10km.
Ik heb het knopje van hybrid naar SAVE gezet en dan terug, geen verschil, ding blijft stug doorladen.
Pook naar links getrokken: stug doorladen.
Pook weer naar rechts en daarna eens 30 seconden op PURE gezet en toen weer op Hybrid en het laden stopte weer en de auto deed weer "normaal".
Nu was het de hoop dat het een enkele fout was, maar spontaan met nog maar 1 streepje op de accu begint de auto het hele riedeltje opnieuw. Ik wacht netjes tot de auto op 3 a 4 streepjes staat, maar wederom geen laadstop van het systeem. We laden weer vrolijk door naar 5km, 10km en door 15km en nog steeds door willen laden.
Ook nu weer geprobeerd:
- Ik zet hem eens van Hybrid naar Power en terug: geen respons. Stug doorladen.
- Ik zet de pook van Hybrid naar links (Semi automaat): geen respons. Stug doorladen.
- Ik zet hem eens van Hybrid naar Save en terug: geen respons. Stug doorladen.
- Ik zet hem eens van Hybrid naar PURE (30 sec) en terug naar hybrid: Respons!. We stoppen even met laden.
Maar aan deze zucht van verlichting kwam na 100m weer een eind we willen weer vrolijk verder laden.
Komt jullie dit bekend voor? Ik vind het een beetje zonde om dubbel zoveel brandstof te verbruiken.
Jelle