Omdat ik onlangs van baan gewisseld ben en daardoor sowieso op zoek was naar een diesel, des te meer daar ik met de V50 276000 KM heb gereden, heb ik afgelopen maandag een V60 D5 Momentum gekocht welke ik begin komende week op kan halen. Zodra ik deze heb zal ik wat foto's maken en me 'officieel' voorstellen

Ik heb nu enkele gegadigden voor mijn V50 (waaronder opkopers/demontage bedrijven) en zal hem op afzienbare termijn weg kunnen doen bij een fatsoenlijk bod. Echter vroeg ik me af of de wintervelgen van de V50 overgezet kunnen worden naar de V60. Ik heb veel gezocht en gekeken en mijn indruk obv de eerste resultaten is dat het niet kan. De ET waarde wijkt maar 2mm af dus dat is het probleem niet, maar het zou met de diameter te maken hebben van de steek. Echter werd dit op een andere website weer ontkracht.
Vandaar mijn vraag aan jullie als experts/ervaringsdeskundigen, kunnen de V50 wintervelgen overgezet worden naar de V60, eventueel met wat aanpassingen of kan ik ze beter verkopen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties en hulp en tot snel in het voorstel forum