Ik kan het sportonderstel echt aanbevelen. Het kost bijna niks (€450,-) en het verschil is zeer duidelijk te voelen. Vooral in lange snelle bochten op de snelweg gaat het ding als op rails.
Ook i.c.m. 17" is het goed te doen. Ok, korte ribbels e.d. in het wegdek (bij boomwortels en voor stoplichten) voel je wel erg goed, maar zeker niet te oncomfortabel.
S40 2.4 Edition II / Passion Red / Sport chassis / Xenon / Season-line / Sagitta 17"; / off-black(dala T/Tec) S40 2.0d Edition II MY2008 / Passion Red / Sport chassis / Xenon / Season-line / Spartacus 17"; / black leder
Gisteren zag ik op www.motor-talk.de een paar foto's van een S40 met 35mm H&R verlagingsveren en 19" (BBS?) velgen... zag er zeer strak uit en het schijnt nog redelijk goed te rijden ook. Ligt aan het rubber wat je om je velgen hebt zitten...
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
Ik had zelf gedacht dat in het Sports pakket van mijn wagen ook het Sportonderstel zat Niet dus.
Beter kijken volgende keer.
4 September 2006: Dankbaar en blij met de geboorte van mijn Volvo V50 Edition II Sports Mobility Line. Huidskleur Titanium Grey Pearl. Wij noemen hem V50.