Om deze vakantie wat sneller over de Franse tolwegen te gaan heb ik een Bip & Go besteld.
Dit is een elektronische zender om de tolpoortjes al rijdend te openen.
Nu moet deze zender geplakt worden op het deel van de voorruit waar geen warmtewering zit.
De tekening in de handleiding van mijn V60 is mij echter niet helemaal duidelijk.
Vlakbij de binnenspiegel heb je blijkbaar een strook van 40 mm hoog waar geen warmtewering zit en verder naar links (vanuit de auto gezien) heb je 80 mm.
Zit deze strook zonder warmtewering echter ook rechts van de binnenspiegel?
En hoe verloopt de strook van 40 naar 80 mm? loopt de strook over de hele breedte van de voorruit of alleen tussen A en B?
Warmtewerende Voorruit
- V60_PHEV
- 4th Gear member
Volgens mij heb je een kwartje laten vallen bij mij.
De rode strook, dus alles tussen de 4 en de 8 cm. van de bovenzijde van de ruit is niet warmtewerend.
Dat is dus de eerste 4 cm. onder het zwarte deel bovenin de ruit, over de gehele breedte.
De rode strook, dus alles tussen de 4 en de 8 cm. van de bovenzijde van de ruit is niet warmtewerend.
Dat is dus de eerste 4 cm. onder het zwarte deel bovenin de ruit, over de gehele breedte.
Laatst gewijzigd door V60_PHEV op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- dbosker
- 6th Gear member
zo lees ik het ook, alhoewel de tekst en de tekening niet uitblinken door duidelijkheid.
Er is een strook van 40 mm zonder deze warmtewering. Deze strook begint 40 mm vanaf de bovenzijde van het raam (bovenzijde strook) en eindigt 80 mm vanaf de bovenzijde van het raam (onderkant van de strook). Over de gehele breedte.
Er is een strook van 40 mm zonder deze warmtewering. Deze strook begint 40 mm vanaf de bovenzijde van het raam (bovenzijde strook) en eindigt 80 mm vanaf de bovenzijde van het raam (onderkant van de strook). Over de gehele breedte.
laatste Volvo (960) verkocht