In mijn V50 zit een parrot (keurig geplaatst op de plaats waar anders o.s. de BLIS knop zit ( als je deze optie hebt).
Wat ik verveld vond is dat de telefoon niet op een mooi plekje geplaatst kon worden zodat ik bijvoorbeeld flitsmeister in beeld heb of de telefoon op een legale manier kan bedienen.
Een tijdje op zoek gegaan en uitgekomen bij een console van KUDA. Mooi hetzelfde leer als de bekleding en hoog op het dashboard zodat de passagier er niet steeds met de knie tegenaan zit. Bij de action heb ik een sigaretteaanstekerplug omgesoldeerd zodat dit mooi weggewerkt kon worden. Ik hou niet van draden over de mooie waterfall.
Ik ben zeer tevree met het resultaat, handig dat het toestel wordt opgeladen en mooi in het zicht zit.
De voeding heb ik bij de zekeringenkast weggehaald. Het verwijderen van het ventilatierooster kun je op youtube vinden, Youtoube rooster verwijderen Je steekt met beleid een mes tussen rooster en dashboard en het is zo gepiept. Ziet er wat raar uit maar valt erg mee om te doen.
Oh ja, en geen grappen over Alcatel in een V50, is echt een heel fijn DUAL SIM toestel