In afwachting van een V40 D4

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
TheSkipper
Starter

Ik lees al een poosje dit forum en vond het toch wel tijd worden om mezelf maar eens even kort voor te stellen.
Na een leasecontract van (bijna) 4 jaar, mocht ik van mijn werkgever gaan kijken naar een andere lease-bak. (Eigenlijk was het op eigen verzoek, er zijn immers redelijke tot zeer redelijke 14% diesel auto's beschikbaar in tegenstelling tot zo'n 4 jaar geleden)
En uiteraard deed het nieuws in februari mij aanmoedigen om er iets vaart achter te zetten, met de mogelijkheid een 190pk auto te rijden voor maar 14% bijtelling!!

Inmiddels is de vervanger voor mijn Audi A3 besteld en kan ik aan het einde van mijn leasecontract (oktober) overstappen in een V40 D4.

Mijn bestelling ziet er als volgt uit:
V40 D4 R-Design Business voor plus line
Business pack connect
Zonder motortype en motoraanduiding
Afneembare trekhaak
Black Sapphire

Past precies bij mijn leasebudget en helaas geen ruimte meer voor meer extra's. Maar...ik heb nog nooit zo'n complete auto kunnen bestellen ;-)
lint
Geartronic member

Welkom.
Dat wordt een complete V40.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BramR
1st Gear member

TheSkipper schreef: Ik lees al een poosje dit forum en vond het toch wel tijd worden om mezelf maar eens even kort voor te stellen.
Na een leasecontract van (bijna) 4 jaar, mocht ik van mijn werkgever gaan kijken naar een andere lease-bak. (Eigenlijk was het op eigen verzoek, er zijn immers redelijke tot zeer redelijke 14% diesel auto's beschikbaar in tegenstelling tot zo'n 4 jaar geleden)
En uiteraard deed het nieuws in februari mij aanmoedigen om er iets vaart achter te zetten, met de mogelijkheid een 190pk auto te rijden voor maar 14% bijtelling!!

Inmiddels is de vervanger voor mijn Audi A3 besteld en kan ik aan het einde van mijn leasecontract (oktober) overstappen in een V40 D4.

Mijn bestelling ziet er als volgt uit:
V40 D4 R-Design Business voor plus line
Business pack connect
Zonder motortype en motoraanduiding
Afneembare trekhaak
Black Sapphire

Past precies bij mijn leasebudget en helaas geen ruimte meer voor meer extra's. Maar...ik heb nog nooit zo'n complete auto kunnen bestellen ;-)
Gefeliciteerd! Ik ruil op 9 juli ook een A3 in voor een V40, en inderdaad..... die V40 is een stuk completer dan mijn huidige kale A3.

Mooi om te zien dat je hem ook zonder motortype en aanduiding hebt besteld :-)
BlackcurrantV70
7th Gear member

Weer eentje met een kale kont...:-(

Verder mooie V40 hoor, welke kleur interieur heb je genomen ?
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur

Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
EntityNL
1st Gear member

Welkom, mooie uitvoering! Worden een paar lange maandjes... :) Al is een A3 ook een fijne auto lijkt me (heb zelf tussen de A3 en V40 getwijfeld, maar lagere kosten en veel rijkere uitrusting heeft me voor de V40 doen kiezen).
- Sander
Volvo V40 D4 Business Ocean Race incl. Business Pack Connect met Premium Sound, Scandinavian Pack, Security line met keyless drive, 18 inch Ixion II, sportonderstel en getint glas (afgeleverd 23 september 2014)

Fun: Honda S2000
TheSkipper
Starter

Ben zeker blij/content met mijn configuratie, uiteraard had ik graag 'meer' luxe besteld ;-)
Ha ha, ja ja...die kale kont. Heb nu ook geen aanduiding op de A3 en dat is super bevallen!
Voor wat betreft bekleding, volgens mij kon ik alleen kiezen tussen charcoal leder of nubuck.
Het wordt dus zwart leder.

En die lange maandjes, ga ik doorkomen door dit forum te lezen en mee te genieten hoe blij anderen zijn met hun nieuwe bolide :-D
In afwachting van een V40 D4 R-Design, wat duurt het nog lang voordat het oktober is ;-)
V50 R
6th Gear member

Wordt zeker een mooie snelle auto skipper!
Plaats reactie

Terug naar “V40”