Hallo Forum,
Onze pakezel heeft inmiddels 440.000 km onder de wielen (2.4 170pk automaat, op gas) en de prijzen voor het nieuwe model komen binnen budget, dus zijn we ons aan het oriënteren.
Vandaag bij de vaartland vestiging in Den Haag geweest, maar daar konden ze me ook niet vertellen wat voor soort stof er in deze auto zit.
http://www.autokopen.nl/tweedehands-aut ... geartronic
Zoals te zien zit er nogal een scheur in de wang van de bestuurdersstoel en die moet gerepareerd worden. Dat een auto van 230.000 km er niet meer nieuw uitziet snap ik, maar het moet wel netjes zijn. Als ik weet wat voor stof het is kan ik bij de dealer nagaan van het vervangen zou moeten kosten.
Alvast bedankt voor de reacties,
Daniu
Aankoop advies: wat is dit voor bekleding?
- lint
- Geartronic member
In omschrijving staat dat de bekleding half leer is, dan zal de andere helft wel stof zijn. Even kijken in welk deel de beschadiging zit.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- tvc15
- 3rd Gear member
Ik denk dat geen halfleren bekleding is, maar Sundby textiel/tricot-tech bekleding. Dat lijkt een beetje op high tech zeilkleding stof. Halfleren bekleding in MY2008 was Vittinge leder/textiel, dat zag er anders uit, het stoffen deel had een ruitjespatroon op het zitgedeelte en voorkant van hoofdsteunen.
- tvc15
- 3rd Gear member
Een plaatje van de bekleding-opties die ik hierboven noemde, het is dus inderdaad Sundby en de scheur zit in het t-tech materiaal.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- dickmans
- 2nd Gear member
Lastig te zeggen, het is een import auto en de vraag is of de NL v70 uit dit bouwjaar dezelfde bekledingsstof had als de Duitse. Zo ja is dit nog wel in brochures te vinden van 2007. Geen direct antwoord op je vraag, maar hier vindt je een brochure uit 2007.
http://www.volvocars.com/nl/sales-servi ... /2007.aspx
en daar spreekt men over: Sundby textiel/tricot-tech bekleding
http://www.volvocars.com/nl/sales-servi ... /2007.aspx
en daar spreekt men over: Sundby textiel/tricot-tech bekleding
V70 D3 manual Limited Edition 2012 , Luxury Line, zilverkleurige dakrail, Afneembare trekhaak, Caspian Blue, Saga voor de zomer, Balder voor de winter.
XC60 2.4D DRIVe 175Pk 195pk Polestar, FWD Momentum
styling pack, 19"; Achilles (zomer), 17";Segin (winter)
verwarmde voorstoelen, privacy glas, proffesional line, audio line, afn trekhaak, rear seat entertainment, Cosmic White,
XC60 2.4D DRIVe 175Pk 195pk Polestar, FWD Momentum
styling pack, 19"; Achilles (zomer), 17";Segin (winter)
verwarmde voorstoelen, privacy glas, proffesional line, audio line, afn trekhaak, rear seat entertainment, Cosmic White,
-
- 1st Gear member
Hallo allemaal,
Bedankt voor de reacties. Ik heb even rond gezocht op het forum en het materiaal blijkt niet bijzonder goed bestand tegen de tand des tijds. Nu afwegen om te repareren danwel ander interieur uit een donor auto; ik heb auto namelijk gekocht, want er was duidelijk heel netjes voor de auto gezorgd en die zitting lossen we wel op
Fijne avond!
Niels
Bedankt voor de reacties. Ik heb even rond gezocht op het forum en het materiaal blijkt niet bijzonder goed bestand tegen de tand des tijds. Nu afwegen om te repareren danwel ander interieur uit een donor auto; ik heb auto namelijk gekocht, want er was duidelijk heel netjes voor de auto gezorgd en die zitting lossen we wel op

Fijne avond!
Niels