sinds een half jaartje heb ik het genoegen om over de weg te mogen zoeven in een heerlijke XC70, bj 2003, 2.5t.
Kleine extra achtergrond info: in 2008 rechtstreeks uit Zweden gehaald bij dealer, heeft in de afgelopen jaren weinig gereden, en zodoende slechts 118k op de teller staan. Heb geluk gehad hem (/haar?) een half jaar geleden binnen de familie over te mogen nemen.
Is weinig mee aan de hand geweest in afgelopen jaren, verrotte veren zijn vervangen en is normaal onderhoud gepleegd (bij een niet volvo garage weliswaar).
Nu vind ik haar achter best wel wat laag hangen. Zeker als ik haar op de weg vergelijk met zusjes.
Wat is jullie mening?
Onderstaande foto's geven hopelijk een goed beeld, de eerste paar zijn onbeladen, met halfvolle tank.
De laatste foto is op wintersport, best beladen, maar met 2 personen onderweg.
Nu ben ik bang als ik volbeladen met 4 personen op pad ga, de wielkasten de banden gaan raken.
Veren achter zijn Spidan 85698, als ik research op internet zie ik op 1 site erbij staan 'Uitvoering: voor voertuigen met niveauregeling'. Maar helaas (nog) geen niveauregeling erop zitten.
Hebben ze dus bij de garage de verkeerde veren eronder gezet? Zoja, door welke kan ik ze dan beste vervangen? Of zijn deze gewoon Ok?
Bvd. dank voor jullie reacties!
Vriendelijke groet,
Floris
(In de toekomst zal ik trwns ook actief bijdrages op dit forum proberen te leveren.)

[