Even voorstellen V40 D2 R-Design Plus rijder sinds maart

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
joshuakemper60
1st Gear member

Beste allen,

Na lang rondgekeken te hebben op het forum dacht ik, laat ik mijzelf ook eens voorstellen.
Sinds eind maart heb ik een Witte V40 D2 R-Design Plus Line om dagelijks mee te rijden. Het is een lease auto inclusief Black Box voor km registratie voor werkgever.

Als extra's heb ik bovenop de plus line nog gekozen voor:
Business Pack Pro
Verwarmbare voorstoelen
Verwarmbare voorruit

Er staat op dit moment 13.000 km op de teller en de auto bevalt goed.

Kleine opmerkingen (die ik ook op het forum vaker beschreven zie):
Bij koude start trilt en hapert de motor, dit is na 30 sec weg.
Het tanken verliep in het begin dramatisch, om de 2 liter sloeg het vulpistool af ongeacht bij welke pomp. Dit gaat nu iets beter.

Foto zal volgen!
Huidige auto:
Volvo V40 D2 R-Design Plus Line - Ice White - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Verwarmbare voorruit
Peugeot 207 CC 1.6 THP

Vorige auto's:
Volkswagen Scirocco 1.4 TSI
Alfa Romeo Mito 1.4T 155 PK
Peugeot 107 XS + aftermarket extra's
pimko
1st Gear member

Over dat tanken...
Op dit moment rijd ik nog een Ford. Zij gebruiken een soortgelijk systeem (misschien wel exact hetzelfde) en in het begin heb ik ook wat moeite gehad. Dat had ermee te maken dat ik zelf het vulpistool 'omhoog hield'. Je moet het vulpistool er eigenlijk gewoon inhangen en alleen de hendel inknijpen.

Wellicht lost dat het op.
joshuakemper60
1st Gear member

pimko schreef: Over dat tanken...
Op dit moment rijd ik nog een Ford. Zij gebruiken een soortgelijk systeem (misschien wel exact hetzelfde) en in het begin heb ik ook wat moeite gehad. Dat had ermee te maken dat ik zelf het vulpistool 'omhoog hield'. Je moet het vulpistool er eigenlijk gewoon inhangen en alleen de hendel inknijpen.

Wellicht lost dat het op.
Ga ik komende tankbeurt proberen, dank voor de tip :)!
Huidige auto:
Volvo V40 D2 R-Design Plus Line - Ice White - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Verwarmbare voorruit
Peugeot 207 CC 1.6 THP

Vorige auto's:
Volkswagen Scirocco 1.4 TSI
Alfa Romeo Mito 1.4T 155 PK
Peugeot 107 XS + aftermarket extra's
Rha007
5th Gear member

Erg herkenbaar wbt het tanken. Mij lukte het de eerste keer gewoon niet om de tank vol te krijgen.
Na wat tips hier op het forum, heb ik bij de 2de poging het pistool er zo ver mogelijk in gestopt en dit bleek de oplossing.
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
Plaats reactie

Terug naar “V40”