Zoals de titel al zegt wil ik graag de CD-speler in de auto vervangen door een CD-wisselaar. Aangezien ik een MY 2004 heb zijn de mogelijkheden voor een aux/usb input beperkt . Mocht dit wel mogelijk zijn hoor ik het graag, een aux input zou al goed zijn.
Een parrot inbouwen vind ik te ver gaan aangezien er al een telefoon is ingebouwd en je met een parrot de ingebouwde versterker en controls niet meer gebruikt.
Volvo levert een 'upgrade' bestaande uit een wisselaar, maar die is schreeuwend duur.
Bij demontagebedrijven zijn wel wisselaars te vinden, ook uit 2004 modellen, echter komt het typenummer nooit overeen met de 'upgradeversie' van volvo.
Mijn vraag is: Welke typenummers wisselaar kunnen er in een v50 2004, met andere woorden kan ik gewoon een wisselaar uit een sloper halen en deze inbouwen. Ik begrijp dat het apparaat daarna nog aangemeldt moet worden maar is het mogelijk zonder al te grote problemen?
V50 2004 CD-speler vervangen door wisselaar
-
- 1st Gear member
Laatst gewijzigd door BattleShort op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ga eens te rade bij Volvotech.eu. Ze hebben allerlei oplossingen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
http://www.volvotech.eu/mmmi
Ik zou niet beginnen aan een upgrade van 1cd naar 6cd tenzij je een hele dikke spaarrekening hebt
Ik zou niet beginnen aan een upgrade van 1cd naar 6cd tenzij je een hele dikke spaarrekening hebt

Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- 1st Gear member
Eigenlijk is het gewoon vendor lockin, net als de pesterij genaamd MOST lock.
Maar de MMMI gaat ook werken op een 2004? Dat zou voor mij een goede oplossing zijn.
Wat moet er precies gewijzigd worden?
Maar de MMMI gaat ook werken op een 2004? Dat zou voor mij een goede oplossing zijn.
Wat moet er precies gewijzigd worden?
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ja hoor werkt gewoon. Niks gewijzigd. Gewoon er instoppen 
(en dat laatste is wel heel erg kort door de bocht, maar 't komt er wel op neer)

(en dat laatste is wel heel erg kort door de bocht, maar 't komt er wel op neer)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu