Als je schimmelwerende siliconenkit gebruikt, is het wél mogelijk. Dat is tamelijk goed weerbestendig. Alleen niet te dun opzetten, want het krimpt bij koude.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Vraag maar eens bij een bouwmarkt waar een beetje opgeleid personeel rond loopt, ik heb mijn achterlichten met zwarte siliconenkit van Bison gekit. Ik weet het type niet precies, maar was onder andere voor de auto, boot en caravan geschikt. Wel heel dik aanbrengen idd, en goed vastdrukken (mijn achterlichten zijn weer prima waterdicht).
Let wel op, als je nog wilt gaan lakken of verven in de buurt van de kit, schijnt niet echt goed te combineren met siliconenkit...
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
Inderdaad: oppassen dat het niet gaat uitpuilen buiten de lampen: opnieuw spuiten en siliconen verdragen elkaar niet...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.