Beste Volvo gebruikers,
Wat zijn de pro's van een v50 d2.0 tov een 9-3 1.9 tid ?
Mijn vriendin vindt de Volvo er in ieder geval beter uitzien.
Maar wat zijn nog meer redenen om voor de Volvo te kiezen ?
Dank voor jullie reacties...
Groet,
Suley
V50 2.0d of 9-3 1.9d
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24620
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
gelukkig kun je met de Saab qua motor en waarschijnlijk veel andere delen terecht bij de Opel dealers. Beide zijn goede auto's, denk dat het neer komt op je persoonlijke voorkeur en de staat van beide auto's. Wat zegt je gevoel als je beide auto's bekijkt?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- raspaardje
- 6th Gear member
- Berichten: 3827
- Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
- Locatie: Regio Utrecht
De 9-3 met 1.9Tid heeft de Fiat JTD onder kap die wellicht wat ongevoeliger is voor goed onderhoud.
Qua rijden plukt een V50 natuurlijk de vruchten van zijn Ford genen (Focus). Een 9-3 zonder aanpassingen rijdt wat bedaagder.
Een V50 2.0d met goede onderhoudshistorie kan dus een prima koop zijn.
Qua rijden plukt een V50 natuurlijk de vruchten van zijn Ford genen (Focus). Een 9-3 zonder aanpassingen rijdt wat bedaagder.
Een V50 2.0d met goede onderhoudshistorie kan dus een prima koop zijn.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 07.02.2007 - 22:40
Meestal heeft het dual mass flywheel (DMF) bij die kilometerstanden het leven al gegeven of zit er dan aan te komen. Dit is een dure reparatie omdat deze tegelijk met de vervanging van de koppeling gebeurd. Ik zou dus nagaan of deze al vervangen is samen met de koppeling.sulley schreef: Zijn er dan nog specifieke punten waar ik op moet letten qua onderhoud ( vervanging van onderdelen) bij een km stand van rond de 250k ?
Verder heeft een v50 2.0d een vervanging van de distributieketting nodig bij 240k dus ook iets om na te gaan.
Mocht er een roetfilter bijzitten dan moet de regeneratievloeistof ook bijgevuld worden bij 240k. Kortom de 240k beurt is zo ongeveer de duurste beurt van een V50, zie ook de volvo website waar je de prijs van deze beurt kun nakijken (exclusief koppeling/dmf natuurlijk). Even los van het feit of je dit door een dealer of door iemand anders laat doen.
Laatst gewijzigd door mad_manic op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 T4 Summum, MY 2014
Volvo V70 2.0D Limited Edition, MY 2009
Volvo V40 1.9D 115pk Sports Edition MY2003, Virtual Blue
Volvo 440 DL 1.6 MY1993
Volvo V70 2.0D Limited Edition, MY 2009
Volvo V40 1.9D 115pk Sports Edition MY2003, Virtual Blue
Volvo 440 DL 1.6 MY1993
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Dat soort uitspraken slaat meestal nergens op, alles staat of valt met onderhoud, en juist gebruik. Mijn V50 - 2.0D staat op dit moment op 260000, en totaal geen problemen met koppeling, vliegwiel oid. En geloof me, toch wordt de koppeling soms letterlijk verkracht (dit is mijn lesauto) Juist heb ik voor de volvo gekozen als lesauto wegens de robuustheid.Meestal heeft het dual mass flywheel (DMF) bij die kilometerstanden het leven al gegeven of zit er dan aan te komen...
Nog zo'n uitspraak waaruit blijkt dat je wel de melk hebt horen klotsen, maar totaal niet weet waar de uier hangt. Een 2.0D heeft geen ketting, maar een distributie-riem.Verder heeft een v50 2.0d een vervanging van de distributieketting nodig bij 240k
Maar om op de vraag van de TS terug te komen; de zaken bij een 240.000 moet worden gedaan, buiten de normale beurt:
- nieuw roetfilter,
- nieuw roetfilter regeneratievloeistof reservoir plus inhoud,
- nieuwe distributieriem met de spanrollen,
- als je er nog wat langer mee wilt doorrijden, dan ook gelijk een nieuwe waterpomp (maar dez eis er voor € 50). Zaakje zit toch los.
Een tijdje geleden zelf de 240000 km uitgevoerd:
kosten roetfilter: rond de € 265 los in je handen, maar is zo makkelijk, deze hangt onder de auto vooraan.
stekkertjes los van de sensor, beide kanten schroefjes los, en hij valt op de grond.
http://www.mister-auto.nl/fl/roetfilter ... g1256.html
kosten regeneratie vloeistof, incl reservoir......rond de € 100, bij de dealer.....kun je op wachten, een uurtje werk. Maar het spul is een akelig giftig spulletje, zou ik niet zelf aan beginnen. Andere bedrijven vragen er ook zoiets voor.
distributieriem is wat duurder.......maar navraag bij VOLVO, Ford, Peugeot (immers, het is een PSA motor, zelfde onderdelen) komen soms interessante prijsverschillen naar boven. Nog iets goedkoper zijn de universele garages, maar dat moet je zelf weten, je hebt er goede, en minder goed bij.......als je het zelf kunt (wat ik ook gedaan heb) ben je voor € 150 klaar aan riem, spanrollen en waterpomp. (plus koelvloeistof)
Maar misschien (als het nog niet gedaan is) is het een leuk onderhandelpunt bij koop? Het moet immers biuj 240000, en moet dus al gedaan zijn bij 250000 km?
Laatst gewijzigd door wim de jong op 01.01.1970 - 01:00, 4 keer totaal gewijzigd.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
- strui901
- 3rd Gear member
- Berichten: 421
- Lid geworden op: 12.06.2014 - 17:26
- Locatie: Overijssel
Zo: dat is pittige taal (maar wel duidelijk haha)
Wat er ook aan kan zitten komen is de condensor van de airco. Is een zwak punt ivm troepvorming tussen intercooler en condensor..
Vind de Saab ook een mooie auto maar uiteindelijk toch voor de V50 gegaan.... wilde graag meer cilinders en de V6 die er in de Saab zit is niet een hele geweldige.... Bovendien zijn die auto's een stuk zwaarder.
Wat er ook aan kan zitten komen is de condensor van de airco. Is een zwak punt ivm troepvorming tussen intercooler en condensor..
Vind de Saab ook een mooie auto maar uiteindelijk toch voor de V50 gegaan.... wilde graag meer cilinders en de V6 die er in de Saab zit is niet een hele geweldige.... Bovendien zijn die auto's een stuk zwaarder.
Laatst gewijzigd door strui901 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V70 2.0t 5cyl 5sp manual Momentum MY2006 - TE KOOP
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Oei, maar jij hebt een D5......is wel een totaal verschillende motor dan de 2.0D
Als ik de V50 privé ging rijden, ging ik ook voor de D5.......fantastische motor, heerlijk geluid (had hem in mijn vorige V70)
Maar als lesauto niet geschikt (lees: bedrijfs economisch onnodig te duur)
Als ik de V50 privé ging rijden, ging ik ook voor de D5.......fantastische motor, heerlijk geluid (had hem in mijn vorige V70)
Maar als lesauto niet geschikt (lees: bedrijfs economisch onnodig te duur)
Laatst gewijzigd door wim de jong op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
- strui901
- 3rd Gear member
- Berichten: 421
- Lid geworden op: 12.06.2014 - 17:26
- Locatie: Overijssel
Mee eens, en ik ga zeker niet beweren dat dit (privé) goedkoop rijden is.
Maar het is een jongensdroom en dat geluid is echt zo heerlijk..... ik geniet er enorm van en ben er na een half jaar nog steeds helemaal weg van....
Maar het is een jongensdroom en dat geluid is echt zo heerlijk..... ik geniet er enorm van en ben er na een half jaar nog steeds helemaal weg van....
Volvo V70 2.0t 5cyl 5sp manual Momentum MY2006 - TE KOOP
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987
- Basbas
- 2nd Gear member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 16.04.2014 - 19:47
- Locatie: Borne
Weer een wijze les van meester de Jong!
Volvo V60 T6 R-design 2020
Mercedes C200 2016
Volvo V60 2.0D 2012 Cosmic White.
Volvo V50 2.0D 2006
Renault Laguna 1.8 Grand Tour Dynamique
Volvo V40 2.0 Europa
Mazda MX5 1.8
Mercedes C200 2016
Volvo V60 2.0D 2012 Cosmic White.
Volvo V50 2.0D 2006
Renault Laguna 1.8 Grand Tour Dynamique
Volvo V40 2.0 Europa
Mazda MX5 1.8
- Basbas
- 2nd Gear member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 16.04.2014 - 19:47
- Locatie: Borne
Helemaal mee een, heel nutteloos.
Waar het mij om gaat is dat als iemand (in dit geval mad_manic) de moeite neemt om advies te geven en op van die lullige puntjes wordt gecorrigeerd.
Oke de auto heeft inderdaad geen ketting maar een riem, het gaat om de kilometerstand waarop hij vervangen moet worden en die is juist.
Als het een ketting was geweest had hij sowieso niet vervangen hoeven worden.
Waar het mij om gaat is dat als iemand (in dit geval mad_manic) de moeite neemt om advies te geven en op van die lullige puntjes wordt gecorrigeerd.
Oke de auto heeft inderdaad geen ketting maar een riem, het gaat om de kilometerstand waarop hij vervangen moet worden en die is juist.
Als het een ketting was geweest had hij sowieso niet vervangen hoeven worden.
Laatst gewijzigd door Basbas op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 T6 R-design 2020
Mercedes C200 2016
Volvo V60 2.0D 2012 Cosmic White.
Volvo V50 2.0D 2006
Renault Laguna 1.8 Grand Tour Dynamique
Volvo V40 2.0 Europa
Mazda MX5 1.8
Mercedes C200 2016
Volvo V60 2.0D 2012 Cosmic White.
Volvo V50 2.0D 2006
Renault Laguna 1.8 Grand Tour Dynamique
Volvo V40 2.0 Europa
Mazda MX5 1.8
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08.08.2014 - 00:08
Basbas heeft wel een punt hier. Als je weet wat de persoon bedoelt heeft het geen zin om de puntjes op de i te zetten in dit geval.
Wat mij wel opvalt is dat er toch enigszins verschillende meningen worden geuit onder de 'liefhebbers'.
Ik probeer er neutraal in te staan, maar merk toch dat het lastig is, met name omdat er zaken bij worden gehaald die niet primair met mijn vraag te maken hebben.
Tuurlijk zijn er andere betere opties, maar dat is niet waar het mij om gaat.
Ik wil graag puur de overweging maken tussen de V50 2.0d en de 9-3 1.9 tid.
Ik ben niet voor niets hier ten rade gegaan om een goed oordeel te kunnen vellen voordat ik een beslissing neem qua merk.
Dus opmerkingen over alle andere motorvarianten zijn voor mij niet van belang.
Hopende hiermee sneller tot een besluit te kunnen komen...
Wat mij wel opvalt is dat er toch enigszins verschillende meningen worden geuit onder de 'liefhebbers'.
Ik probeer er neutraal in te staan, maar merk toch dat het lastig is, met name omdat er zaken bij worden gehaald die niet primair met mijn vraag te maken hebben.
Tuurlijk zijn er andere betere opties, maar dat is niet waar het mij om gaat.
Ik wil graag puur de overweging maken tussen de V50 2.0d en de 9-3 1.9 tid.
Ik ben niet voor niets hier ten rade gegaan om een goed oordeel te kunnen vellen voordat ik een beslissing neem qua merk.
Dus opmerkingen over alle andere motorvarianten zijn voor mij niet van belang.
Hopende hiermee sneller tot een besluit te kunnen komen...
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Maar als je op een VOLVO forum vraagt: wat is beter, een volvo of een saab........welk antwoord krijg je?
En als je op het SAAB forum vraagt: wat is beter, een saab of een volvo......welk antwoord krijg je?
Dit soort vragen moet je stellen op een merk-onafhankelijk forum.
Hier krijg je gegevens/zaken/aandachtpunten over de volvo.........op het saab-forum krijg je gegevens/zaken/aandachtpunten over de saab........dan moet jij deze tegenmekaar zetten en afwegen.
Het ene merk heeft nu eenmaal bij de ene mens veel meer gevoel en liefde dan bij de andere mens.
En dat speelt ook een grote rol in je afweging.
Aangezien bij mij geen ander merk op de oprit komt, is zelfs mijn lesauto een volvo, hoewel bedrijfstechnisch/economisch wat duurder is.
En als je op het SAAB forum vraagt: wat is beter, een saab of een volvo......welk antwoord krijg je?
Dit soort vragen moet je stellen op een merk-onafhankelijk forum.
Hier krijg je gegevens/zaken/aandachtpunten over de volvo.........op het saab-forum krijg je gegevens/zaken/aandachtpunten over de saab........dan moet jij deze tegenmekaar zetten en afwegen.
Het ene merk heeft nu eenmaal bij de ene mens veel meer gevoel en liefde dan bij de andere mens.
En dat speelt ook een grote rol in je afweging.
Aangezien bij mij geen ander merk op de oprit komt, is zelfs mijn lesauto een volvo, hoewel bedrijfstechnisch/economisch wat duurder is.
Laatst gewijzigd door wim de jong op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27115
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Buiten de aandachtspunten om, ik heb de afweging een jaar of wat geleden ook gemaakt en waar ik toen ook op uit kwam is dat de Saab zwaarder is, dus duurder in de wegenbelasting.
Vorig jaar toen ik mijn S60 kocht ook nog even snel overwegen om toch te gaan kijken voor een 9-3, maar zat weer met het vaste lasten plaatje dat net wat hoger is.
Nu hebben mijn ouders een 9-3 cabrio, is eigenlijk helemaal niets mis mee. Is dan wel geen diesel, maar de algehele indruk van de auto is gewoon goed.
Sommige dingen zijn net ietsje minder dan in mijn S60, maar op andere punten steekt de Saab er net weer bovenuit.
Wat ik zelf wel heb gereden is een V50 2.0D uit 2004 en daar heb ik de nodige ellende mee gehad.
Grootste kostenpost was de turbo die in Duitsland stuk liep, verder kapotte dynamo gehad, airco pomp stuk en nog tal van elektronische storingen.
Qua rijden was het zeker na wat kleine aanpassingen een hele fijne auto, maar qua betrouwbaarheid ben ik blij dat ik er toen afscheid van heb genomen. De eerdere modeljaren zijn wat minder betrouwbaar en zal dus wel gewoon pech gehad hebben, maar voor mij persoonlijk geen 2.0D meer.
Vorig jaar toen ik mijn S60 kocht ook nog even snel overwegen om toch te gaan kijken voor een 9-3, maar zat weer met het vaste lasten plaatje dat net wat hoger is.
Nu hebben mijn ouders een 9-3 cabrio, is eigenlijk helemaal niets mis mee. Is dan wel geen diesel, maar de algehele indruk van de auto is gewoon goed.
Sommige dingen zijn net ietsje minder dan in mijn S60, maar op andere punten steekt de Saab er net weer bovenuit.
Wat ik zelf wel heb gereden is een V50 2.0D uit 2004 en daar heb ik de nodige ellende mee gehad.
Grootste kostenpost was de turbo die in Duitsland stuk liep, verder kapotte dynamo gehad, airco pomp stuk en nog tal van elektronische storingen.
Qua rijden was het zeker na wat kleine aanpassingen een hele fijne auto, maar qua betrouwbaarheid ben ik blij dat ik er toen afscheid van heb genomen. De eerdere modeljaren zijn wat minder betrouwbaar en zal dus wel gewoon pech gehad hebben, maar voor mij persoonlijk geen 2.0D meer.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08.08.2014 - 00:08
Beste Wim (de Jong),
Je hebt helemaal gelijk vwb de vraagstelling in betreffende forum.
Het is aan mij om naar aanleiding van alle reacties een goede overweging te maken.
Ik zal dan ook vooral de nadelen opwegen tegen de voordelen van betreffende merk.
En ik weet ook dat hier vooral liefhebbers van Volvo aanwezig zijn, maar ondertussen hoop ik ook dat er eerlijke meningen tussen zitten die voor mij van belang zijn in de overweging.
Als dingen goed gaan, heb je veel vrienden...maar het gaat dan vooral om de details ( aandachtspunten) waar ik zelf niet aan denk of gedacht heb.
En ik weet ook dat bij een verkoop aantal van 50.000 Volvo's een paar negatieve meningen niet representatief zijn voor de betrouwbaarheid van een merk, maar het zijn wel aandachtspunten (details) die je mee kan nemen in een eventuele onderhandeling.
Je hebt helemaal gelijk vwb de vraagstelling in betreffende forum.
Het is aan mij om naar aanleiding van alle reacties een goede overweging te maken.
Ik zal dan ook vooral de nadelen opwegen tegen de voordelen van betreffende merk.
En ik weet ook dat hier vooral liefhebbers van Volvo aanwezig zijn, maar ondertussen hoop ik ook dat er eerlijke meningen tussen zitten die voor mij van belang zijn in de overweging.
Als dingen goed gaan, heb je veel vrienden...maar het gaat dan vooral om de details ( aandachtspunten) waar ik zelf niet aan denk of gedacht heb.
En ik weet ook dat bij een verkoop aantal van 50.000 Volvo's een paar negatieve meningen niet representatief zijn voor de betrouwbaarheid van een merk, maar het zijn wel aandachtspunten (details) die je mee kan nemen in een eventuele onderhandeling.
- strui901
- 3rd Gear member
- Berichten: 421
- Lid geworden op: 12.06.2014 - 17:26
- Locatie: Overijssel
Mooie auto! Veel plezier ermee!
Volvo V70 2.0t 5cyl 5sp manual Momentum MY2006 - TE KOOP
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987
Volvo V50 D5 6sp manual Edition II MY2008
VW Passat Variant 1.9TDI 100pk Trendline MY2001
Opel Corsa 1.2 MY2007
VW Golf 1.9TDI 90pk Trendline MY2000
Volvo 340 1.4 DL MY1987