Tot mijn verbazing staat er in de notes van versie 2.2.2.0 als nieuwe feature "Support for the Volvo V60 PLUG-IN-HYBRID"
Dat gaan we vanavond zeker uitproberen!

dat klopt en dan moet je elke keer eerst in de auto aangeven dat de stoelverwarming mee aan moet, het gaat dus niet via de apphenkchroom schreef: de stoelverwarming werkt alleen bij preconditioning als:
- de auto aan de stroom ligt
- je de stoelverwarming geactiveerd hebt bij de instellingen voor preconditionering.
Dat hoeft niet, bij mij niet althans. Stoelen worden netjes elke keer voorverwarmd en heb het maar 1 keer hoeven in te stellen...NielsPHEV schreef:
dat klopt en dan moet je elke keer eerst in de auto aangeven dat de stoelverwarming mee aan moet, het gaat dus niet via de app
Wellicht is dat na een update verandert ik ga het weer eens proberenDurden schreef:Dat hoeft niet, bij mij niet althans. Stoelen worden netjes elke keer voorverwarmd en heb het maar 1 keer hoeven in te stellen...NielsPHEV schreef:
dat klopt en dan moet je elke keer eerst in de auto aangeven dat de stoelverwarming mee aan moet, het gaat dus niet via de app
Helemaal mee eens, heb net als Paul een Nokia Lumia (920) en het is de eerste telefoon sinds tijden die het langer dan een jaar bij mij vol houdHeinvdW schreef: Nou, er valt veel te zeggen voor een Windows phone. Niks mis mee.
hmmm, iets geeft mij het gevoel dat jouw Nokia niet de smartphone is die ik zoek....Ben schreef: Ruilen ? Mijn Nokia voor jouw iPhone?