Voor zover ik weet zijn ze de configurator nog aan het bijwerken voor modeljaar 2007... Ik heb namelijk via google gezocht naar de configarator, en kwam toen bij de link, waarbij stond dat hij in onderhoud was... dus ik ga er van uit/mag toch hopen dat hij snel weer terug is!
Het vergelijken van technische gegevens werkt - hier althans - voor geen meter. Hij zegt dat je zes uitvoeringen kunt selecteren, maar verder dan vier kom ik niet. Bovendien heeft de V70R vierwielaandrijving en de V70R AWD voorwielaandrijving... dat moet toch andersom zijn? En als je naar beneden scrollt zie je niet meer wat bij welke uitvoering hoort...
240 DL estate 1987, rood [2001-2006] | 240 Super Polar estate 1992, rookgrijs [2006-2015] | V70 2.4 170pk Edition Sport automaat 2007, black stone [2015- ]
Alle R's hebben vierwielaandrijving. Degene die ze expliciet AWD noemen is de uitvoering met automaat.
Dat van die 6 uitvoeringen zie ik niet staan trouwens, het lijkt hier technisch gezien redelijk te werken. Alleen die inhoudelijke fout dus.
Bij de configurator heb ik veel meer problemen, ik krijg bijvoorbeeld helemaal geen plaatjes te zien daar.