1e stap richting een oplossing: de gast binnen Volvo ontslaan die dit goedgekeurd heeft

Ik hoop het ook! En idd welke pannenkoek het handig leek om een regensensor handmatig aan te moeten zetten, mogen ze ook ontslaan. Ze zouden een software update moeten uitbrengen die de regensensor standaard aan zet, en dat je m handmatig uit kan zetten, mocht je niets willen zien van die file voor je.zonoskar schreef: Ik hoop dat je de stem uit kan zetten. En dan wel permanent, niet dat je dat elke rit moet uitzetten (zoals je de regensensor moet aanzetten, echt, wie verzint dat?)
Bij mijn Audi staat de regensensor aan als ik de wissers in interval mode zet. Als hij geen regen detecteert wordt het interval oneindig lang. Bijgevolg staan mijn wissers dus altijd op de interval standKoningRoel schreef: Ik hoop het ook! En idd welke pannenkoek het handig leek om een regensensor handmatig aan te moeten zetten, mogen ze ook ontslaan. Ze zouden een software update moeten uitbrengen die de regensensor standaard aan zet, en dat je m handmatig uit kan zetten, mocht je niets willen zien van die file voor je.
Yep, maar gezien ik beide updates ook al gehad had (de maps en die van sensus mei update) en het nog steeds als Dee wordt uitgesproken, weet ik niet welke nieuwe van de 2 er (nodig) is, dus ik dacht, ik benoem ze beide maar ffMichelR schreef: Ik denk dat Fab1man bedoelde de update voor de "dee" uitspraak..?