Hallo allemaal,
Ik ben Frits, woon in Amerika, op Manhattan, in Nederland altijd met veel plezier oude volvo's gereden, ook wel nieuwe maar meestal de wagens met de B18/20 er in.
Nu hier in de States kon ik het toch niet laten weer een Volvo te kopen, domme beslissing misschien, niet het Volvo gedeelte maar hier op Manhattan is een auto hebben nogal een opgave, jullie begrijpen al dat het Volvo hart klopt, zelfs waar het moeilijk wordt!
Mijn voornemen is altijd geweest een dikke 850t5r aan te schaffen, jammerlijk zijn die hier niet en misschien ook wel verstandig met de verkeersregels hier, wat nu de slimste oplossing leek is een v70 classic die hier nu voor de deur staat!
De reden dat ik me aangemeld heb op dit forum is dat ik wel veel technische kennis heb, maar de v70 een onbekende auto is voor me, en vergeleken met een 1800 of een Es toch wel erg modern, tevens is het niet gemakkelijk om hier een garage te vinden die me even gemakkelijk op weg helpt, ik sta er dus in veel gevallen alleen voor!
Hopelijk kunnen jullie met jullie kennis over deze wagen me een eind op weg helpen!
Dank alvast,
F.
Voorstellen, maar even dan,
- ijsga
- 5th Gear member
Welkom hier op het forum! (toevallig ook vanuit Manhattan – vakantie). Volvo’s zijn hier sowieso erg schaars, heb in twee weken tijd enkel wat nieuwe S60’s gezien (allemaal T5), en zie heel af en toe een V70. Toevallig gisteren een witte V50 2.4i. Voor parkeren bedenken ze wel mooie oplossingen (zie foto).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V50 2.4 Geartronic, Edition 1, MY08. 17" Spartacus zomer / 17" Serapis winter. 178.500 km.
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)
-
- Starter
Goede foto! Dit is inderdaad hoe ze hier de auto's stapelen, ik woon downtown daar is het wat gewoner, mijn auto staat gewoon voor de deur.
Ik wilde een foto toevoegen maar krijg dat nog niet voormekaar met m'n iPad....
Hier in de buurt vind je nog best wel eens een v70 maar idd, Amerikanen vinden het maar een "small european car"
Ik wilde een foto toevoegen maar krijg dat nog niet voormekaar met m'n iPad....
Hier in de buurt vind je nog best wel eens een v70 maar idd, Amerikanen vinden het maar een "small european car"
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.