Vanmiddag dan eindelijk besteld, onze nieuwe aanwinst. Een v50 d5 edition II sport, xenon, winterline, roofrails, spoiler, uitlaatsierstukken en blokjes grill. Verder hebben we de normale zaurak velgen gekozen (ipv dark grey finish zaurak velgen) en laten we het sport aluminium vervangen door het normale aluminium.
De kleur wordt brilliant blue . We wouden eerst cedar green nemen, maar de sport is maar in een bepaald aantal kleuren leverbaar, helaas.
De auto wordt eind augustus al geleverd dus dan zal ik foto's plaatsten samen met die van de c70 cabrio.
Ouders: C70 convertible 2.4t automaat en V60 T5 summum powershift.Zelf: BMW 125i cabrio en MINI Countryman Cooper S All4
@NOS:
Het interieur wordt het standaard sport interieur-->zwart dashboard en zijpanelen, stoelen beige. Verder mesh aluminium ipv van het sport aluminium (vonden we te donker), alu stuur en pook en sport mattenset. Ziet er volgens mij wel strak uit. We hebben de laatste jaren altijd leer in onze auto's gehad, maar deze mocht mijn moeder helemaal samenstellen en ze had liever geen leer[ ::(
Ouders: C70 convertible 2.4t automaat en V60 T5 summum powershift.Zelf: BMW 125i cabrio en MINI Countryman Cooper S All4
Ja eindelijk, gister middag binnen gekomen bij de dealer onze d5. Waarschijnlijk wordt die volgende week vrijdag geleverd, ze moeten nog het een en ander omzetten en opschroeven. Toen we gingen kijken zaten de spoiler en de roofrails er nog niet op, is dat normaal dat die er pas bij de dealer op gezet worden???Het zijn toch af fabriek opties?
Nou nog een paar nachtjes slapen.........
Pimp, you lucky bastard .... moet op mijn D5 nog wachten tot half september. was wat later geworden volgens de dealer :crybaby: spoiler zou bij mij ook later door de dealer gemonteerd worden.
Die van ons zou ook opeens pas half september geleverd gaan worden, maar toen we er van de week langs reden stond die er al (een knal blauwe sport valt ook wel op ). Bij de dealer naar binnen gegaan en gevraagd wanneer die klaar kon zijn. Als het goed is krijgen we hem dus vrijdag, als ze hem klaar krijgen.
Zou dus eens langs de dealer gaan en eens goed rond kijken, want volgens mijh hebben we bijna op de zelfde dag besteld.
Hij is eindelijk binnen onze V50. Vanmiddag opgehaald en de eerste kilometers staan er al weer op, rijdt super. Ipod aangesloten op de aux uitgang ideaal.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.