Bandenlabel
-
- 7th Gear member
Hoe we in de maling worden genomen,kijk en leg maar uit hoe dit kan.
Laatst gewijzigd door Ramon&Ramon op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marcnij
- 5th Gear member
- Contacteer:
De energie labels gaan uit van een afwijking (% zuiniger/ onzuiniger) t.o.v. Het gemiddelde.
Als het gemiddelde verandert (doordat er meer zuinige producten worden aangeboden bijvoorbeeld), verandert het energie label van een product dus ook, zonder dat het werkelijke energie verbruik (of in dit geval rolweerstand) is gewijzigd.
Je zou dus bij die 2 banden de productiedatum moeten vergelijken. Ik gok dat de band met het E label nieuwer is.
Als het gemiddelde verandert (doordat er meer zuinige producten worden aangeboden bijvoorbeeld), verandert het energie label van een product dus ook, zonder dat het werkelijke energie verbruik (of in dit geval rolweerstand) is gewijzigd.
Je zou dus bij die 2 banden de productiedatum moeten vergelijken. Ik gok dat de band met het E label nieuwer is.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
-
- 7th Gear member
Nee ze zijn allebei hetzelfde met dezelfde datum,identiek dus,daar had ik natuurlijk al naar gekeken.Marcnij schreef: De energie labels gaan uit van een afwijking (% zuiniger/ onzuiniger) t.o.v. Het gemiddelde.
- friend
- 2nd Gear member
Misschien zijn het samengestelde labels, waarbij in de verpakkingsafdeling de labels samengesteld worden door op bijbehorende energielabel het typelabel op te plakken. En daar is dan wat fout gegaan (handwerk). Of is bij het bijdrukken van het bovendeel een verkeerd label (wat multi-color offset gedrukt is) gepakt.
Laatst gewijzigd door friend op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 Plug-in Hybrid (Sensus Connected Touch*), S40, 850, 460, 242
(tussendoor: Peugeot, Renault, Fiat, Alfa Romeo, Audi, BMW)

(*)__________Torque___________________Flitsmeister__________________FlitsNav__________________Lovetoload__________________Parkmobile___________________Netflix____________
(tussendoor: Peugeot, Renault, Fiat, Alfa Romeo, Audi, BMW)

(*)__________Torque___________________Flitsmeister__________________FlitsNav__________________Lovetoload__________________Parkmobile___________________Netflix____________