Xc90 cd wisselaar vervangen modeljaar 2004

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
jorre
1st Gear member

Na enig onderzoek zijn er volgens mij drie opties:
Dension 500
Grom
Volvotech

Kan iemand mij de keuze vereenvoudigen. Wil eigenlijk de kapotte wisselaar vervangen en enkel een dergelijke optie terugplaatsen ( wat dus eigenlijk optie 4 is voor mij persoonlijk )

De kosten lopen uiteen en het lijkt dat de volvotech optie het voordeligst is echter met een kleinere meerkost heb je de grom optie welke dan weer voordeliger is als je Bluetooth toevoegd en zij spreken over android integratie. Dension lijkt op alle vlakken het minste prijsgunstig te zijn maar wellicht zie ik iets over het hoofd?

Wie o wie heeft een vergelijkbare afweging gemaakt en/of ervaringen die hij hier wil delen?
Ben
Executive Member
Contacteer:

Ik zou Volvotech kiezen. Dan weet ik zeker dat ik goed spul krijg.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Erik V70
3rd Gear member

Diezelfde beleving heb ik ook bij Volvotech. Goed advies en uitstekende service!
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Die lui van VolvoTech doen het wel aardig.

Evt Dension GW500 kan ook, meest geintegreerde als je ook USB wilt gebruiken.
Wij passen de software trouwens wel aan als je premium audio hebt in de GW.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
jorre
1st Gear member

Ja betreft inderdaad premium, maar wat wordt dan bedoelt met we passen de software aan en ja ik begrijp de voorkeur voor de Volvotech oplossing wel maar vind de grom wel prettig met een android app etc... Of is dit slechts praat en kan de volvotech in feite hetzelfde...
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Ken de huidige grom functies niet .

Belangrijk is dat je als je USB afspeelt vanaf je android, dat dat dan ook werkt.
Is meer een android ding. Android biedt muziek standaard niet als 'disk' aan (zoals een usb stick).
Appje op de android phone lost dat op.
Meer weet ik niet over speciefieke android functies.

Enige wat wij heel belangrijk vinden is dat de kwaliteit gewaarborgd is, audio, software en hardware.
Wij vinden zelf de de kwaliteit van de grom apparatuur niet aan onze ' het product moet de auto overleven' en 'audio en integratie moet gewoon GOED zijn' passie en strategie voldoet.
(Hebben het verkocht maar oa hierom uit het assorti gehaald.)

Het staat een ieder natuurlijk vrij hier zelf keuzes in te maken en er anders over te denken!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”