olie temperatuur sensor

Plaats reactie
Aadjoos
1st Gear member

Ik zit met een melding die steeds weergegeven wordt, namelijk dat "service vereist versnellingsbak olie" gedaan moet worden bij mijn s80 2004, automaat. Het is namelijk zo dat dat gebeurd is, nadat ik een eerdere melding heb gehad en toen de automaten bak heb laten reinigen, flushen en nieuwe originele olie erin, heb laten doen door een volvo monteur. Ook bonkte hij voor deze beurt iets bij het overschakelen van 2 naar 3. De hele boel is na die beurt toen gereset, maar die melding bleef dus. Hij , de monteur, kan niet een losse oliesensor bestellen en kan ook niet zien waar die zit. Volgens zijn collega zou eventueel het brein vervangen zou moeten worden, maar kost al snel zo'n 1000,= euro's.
Heeft iemand een tip om dit op te lossen?
De auto rijdt verder goed.
8-)
dennis850estate
Forumsponsor
Contacteer:

Aadjoos schreef: Ik zit met een melding die steeds weergegeven wordt, namelijk dat "service vereist versnellingsbak olie" gedaan moet worden bij mijn s80 2004, automaat. Het is namelijk zo dat dat gebeurd is, nadat ik een eerdere melding heb gehad en toen de automaten bak heb laten reinigen, flushen en nieuwe originele olie erin, heb laten doen door een volvo monteur. Ook bonkte hij voor deze beurt iets bij het overschakelen van 2 naar 3. De hele boel is na die beurt toen gereset, maar die melding bleef dus. Hij , de monteur, kan niet een losse oliesensor bestellen en kan ook niet zien waar die zit. Volgens zijn collega zou eventueel het brein vervangen zou moeten worden, maar kost al snel zo'n 1000,= euro's.
Heeft iemand een tip om dit op te lossen?
De auto rijdt verder goed.
8-)
welke motor heb je? er kunnen verschillende bakken onder zitten en de T-6 heeft wel de slechtste namelijk
.
.
.
.
Website: www.volvoservice.eu
Plaats reactie

Terug naar “S80”