HU803 verlichting

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
caddylex
Starter

geachte heren ,ik heb diverse topics gelezen over niet werkende verlichting en stw bediening wat een software-matig probleem zou moeten zijn

dit is bij mij ook het geval en heb hier de dealer voor benadert die hier nog nooit van had gehoord ? zij hebben de software gecontroleerd en de laatste beschikbare software was geinstalleerd .

nu geloof ik niet dat het om de laatste software gaat maar eerder over de communicatie tussen voertuig en headunit , kreeg eerlijk gezegd niet echt een ter zake kundige indruk !

kortom ,wat nu ? mijn s60 is van 2000 en de HU van 2002 daar zou ook nog de adder onder het gras kunnen zitten ;-)

head unit speelt verder prima dus daar ligt het niet aan
JeroenSpock
7th Gear member
Contacteer:

Even naar een andere dealer?
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Misschien sowieso eerst maar eens voorstellen in het voorstel topic, wel zo netjes.

Dan verder... hoe komt dat zo ineens? Of is het niet spontaan ineens niet meer functioneel? Auto zo gekocht? etc.
Zo natuurlijk redelijk zinloos om wat op te gaan zeggen...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”