Ik ga binnenkort naar Oost Europa. Nu kan je op Volvo site de kaarten downlaoden:
http://support.volvocars.com/nl/Pages/a ... 516832a2ec
Gedaan, op USB gezet, en 1 uur en 40 minuten wachten dat O. Europa erop wordt gezet. Klopt, en het werkt. Echter..... en nu komt het:
Europa is "weg". Gewoon overschreven. Je kan dus niet én Europa én O. Europa hebben (ik dacht dat de harddisk van de navigatie toch groot genoeg is?).
Dus ik moest weer terug, en 17 Gb (dus groter dan 16 Gb USB key) van Europa downloaden. En weer terug zetten. Dus als ik op vakantie ga, moet ik twee USB sticks meenemen, en bij de grens "wisselen" van kaarten.
Is dit "normaal"? In 2000 toen ik mijn Pioneer navigatie kocht, moest ik toen de CD's wisselen, maar dat was duidelijk, want twee werelddelen pasten niet op één CD. Maar dat mag anno 2014 toch niet meer voorkomen?
Of weet iemand een trucje om toch twee kaarten erin te zeten, en daarna te selecteren?
Sensus navigatie en Oost Europa
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Mods break,
Topic verplaatst naar het juiste board
Topic verplaatst naar het juiste board
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 1st Gear member
Zoals Wit Rusland, Oekraine, Baltische staten, en zelfs Finland....
Vandaag bij de dealer geweest: Het blijkt dat er een een 20 Gb harddisk erin zit. Daarom past Europa er "net" in met zijn 17 Gb, maar samen met de 8 Gb van Oost Europa past dat niet tegelijk.
Vandaag bij de dealer geweest: Het blijkt dat er een een 20 Gb harddisk erin zit. Daarom past Europa er "net" in met zijn 17 Gb, maar samen met de 8 Gb van Oost Europa past dat niet tegelijk.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Hmm.. dat klinkt niet best. Jammer dat er op zulke kleine dingen wordt bespaard. Is de harde schijf achteraf eventueel te vervangen?
- jeroenv_
- 2nd Gear member
20Gb harddisk
Hadden ze nog ergens een oud voorraadje wat Volvo gratis/goedkoop kon krijgen ofzo? Echt onbegrijpelijk dat soort dingen

Hadden ze nog ergens een oud voorraadje wat Volvo gratis/goedkoop kon krijgen ofzo? Echt onbegrijpelijk dat soort dingen
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen