het pad daar naar toe was niet best vol met kuilen en plassen water kon amper zien waar ik moest rijden
ik kwam in een kuil terecht met een snelheid van misschien 7km maar de auto dook aan de voorkant naar beneden en ik voelde een aardige klap
als ik nu gas geef dan trilt de hele auto je voelt het gelijk van voren dus enkel bij aandrijven trilt de auto volgens de monteur van de Volvo dealer moest ik rekening houden met nieuwe aandrijfassen
de dealer had verder geen tijd moest een afspraak maken.
via een vriend ben ik bij een andere garage geweest daar is de auto op de brug geweest en na het verwijderen van de beschermplaat niks gek kunnen vinden aan de aandrijfassen
op de brug de auto laten lopen in zijn drive met een beetje gasgeven bleek het rechter voorwiel in onbalans te zijn.
aan het sturen en remmen is niks te merken het is zuiver alleen als je gas geeft dus als de auto aan gedreven word dus geen enkele trilling op het stuur
vreemd dus.
we hebben de banden gewisseld van voor naar achter en na proefrijden waren we het er over eens dat het trillen nu van achter zit
inmiddels heb ik mijn slechte wiel vervangen door mijn reserve wiel trilling is wel wat minder maar nog steeds aanwezig
dus of er zijn meer wielen niet fris meer of ik moet toch aan nieuwe aandrijfassen gaan denken
wie weet wat deze aandrijfassen kosten?
mijn V50 is een D5 Geartronic kan ik ook aandrijfassen van andere V50 diesels gebruiken?
en als laatste weet iemand het part nummer?