HU 1205 uitbouwen

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
T4Almelo
Starter

Goedemiddag allemaal,

Ik ben sinds een aantal dagen eindelijk eigenaar van een V40 T4.... Al jaren graag willen hebben en nu dan maar eens een T4 aangeschaft. Het is voor mij de tweede auto naast de auto van de zaak dus voor een oudje '97 gekozen die van alle gemakken is voorzien. Auto rijdt fantastisch alleen blijken er een paar kleine dingetjes te zijn waar ik mij aan erger. Helaas werkt de verlichting achter de middelste knop van de ECC niet en ook de verlichting van de HU1205 blijft uit terwijl alles verder van de radio wel goed functioneert en het geluid is heel erg slecht, waarschijnlijk verkeerd aangesloten. Nu had ik inmiddels gevonden dat draad 2 en 3 aan elkaar moeten voor constante spanning , alleen krijg ik de 1205 niet uitgebouwd. Ik heb wel de 2 lipjes aan de onderkant gevonden maar durf daar niet te hard aan te trekken. Iemand een tip om deze naar voren te krijgen zodat ik alles goed kan aansluiten.

gr Andy
Geus
4th Gear member

Heb je hier wat aan?
Volvo 121 (Amazon), 2.0 , 1966, donkergroen
Volvo V70 Europa, 2.5 10v, 1997, Nautic blue pearl
Volvo S60 D (2.4, 126 pk), 2007, donkerblauw
T4Almelo
Starter

Helemaal bedankt, verlichting van de radio werkt inmiddels en nu alleen nog even de luidsprekers fatsoenlijk laten klinken. Morgen even een goedkope radio lenen van de buurman en de luidprekers op zich eerst testen of ze wel goed zijn. En dan ook direct van de ecc de lampjes vervangen. Bedankt voor de link...

Andy
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”