Ook ik heb sinds kort de overstap gemaakt van BMW 320 EDE naar een Volvo v60 PIH BIjtelling was inderdaad een grote factor in de beslissing maar het complete v60 PIH pakket stond me ook wel aan. Ik rijd al sinds begin November rond en heb een beetje een slome start dus echt super enthousiast ben ik nog niet maar ik heb goeie hoop dat dit nog gaat komen en hoop dat het maar bij aanloop problemen blijft. Mijn eerste ervaring was een week na aflevering. De startaccu was leeg (!) en het alarm ging s'avonds af, en ik kon daar weinig aan doen aangezien er geen spanning was. De wegenwacht heeft het uiteindelijk verholpen en na een softwareupdate bij de garage heeft het zich gelukkig niet meer voorgedaan. Nu wil alleen de pre conditioning niet consequent werken. Regelmatig krijg ik bij het starten van de pre-conditioning de melding dat het voorverwarmen geannuleerd is omdat de accu ontladen raakt........ Ik snap nog steeds niet dat een auto van dit kaliber met dit soort kinderziektes afgeleverd wordt.
Maar goed ik ga ervan uit dat de dealer dit ook binnenkort oplost en dat ik vrolijk rond kan rijden. Als iemand nog een tip heeft voor die pre-conditioning problemen dan hoor ik het graag. Verder geen klachten, en nu met de sneeuw wel blij met die AWD knop