s40 2000 A/C lamp en luchtcirculatie knippert

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
basman
Starter

Hallo <

Graag hulp nodig met puzzel elektrische storing

Aircolamp en luchtrecycling lampen soms knipperen (snel knipperen ) achterraam verwarmer werkt ook niet (zie foto knop #1 &2@3),soms duurt 30 sec
,soms 1/2uur ,soms hele rijden met klik geluid achter de kilometer
Ventilator werkt niet ,airco werkt niet ,als terug naar normaal stand werkt alles goed (airco , ventilator en achterraam verwarmer ) zonder probleem.
Als motor koud start .werkt alles prima ,na motor warm werd als ik auto uit en nog een keer aan begint het probleem
ik moet ik wachten tot motor koud word en weer starten ,werkt alles prima .
Note : bij koud motor start rijden geen probleem ,ook geen probleem met warm motor zonder motor uit ,als motor uit en nog aan doe begint het storing met lampen .
bij de garage geweest al vervangt kachelweerstand kost 120euro met BTW ,hulpt niet ,`t probleem blijft `t zelfde
verwarming regular control ook vervangen kost 200 euro hulpt ook niet ,wat zit er nog te vervangen ???
is echt lastig als dit probleem komt word er vocht in de auto (moet raam open )
note : als ik op de knop achterraam verwarming drukken (#3) (aan) word alle 2 lampen (airco en recycle) weg( geen lampen branden meer of knipperen )

maar blijft `t probleem ook

wie kan me hulpen met zulke storing ,wat is verhouding tussen warmte van de motor en airco en verwarming ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
dbosker
6th Gear member

Storing ECC, uit laten lezen door de dealer.

laatste Volvo (960) verkocht
basman
Starter

na lezen moet lucht plower vervangen ,daarna probleem opgelost kost veel
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”