metalen hondenrek

Plaats reactie
Philken
5th Gear member

kan een metalen hondenrek ook achter de voorzetels geplaatst worden of enkel ter hoogte van de achterbank?
ik zou zo eentje willen bestellen om achter de voorzetels te plaatsen(mijn V60 is zonder achterbank) maar wil wel zeker zijn
Laatst gewijzigd door Philken op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
dbosker
6th Gear member

nee, kan niet, alleen achter de achterbank. De gaten zitten al in het dak namelijk. Daarnaast heeft het ook te maken met de breedte (volgens mij achteraan wat smaller dan achter de voorstoelen).

laatste Volvo (960) verkocht
Philken
5th Gear member

dbosker schreef: nee, kan niet, alleen achter de achterbank. De gaten zitten al in het dak namelijk. Daarnaast heeft het ook te maken met de breedte (volgens mij achteraan wat smaller dan achter de voorstoelen).
zou dit niet passen in de gaten aan de handgrepen?(waar je het rolgordijn in vasthaakt bij neergeklapte bank?)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

dbosker
6th Gear member

ik vrees het niet. De afstand van die gaten is volgens mij ruimer dan de gaten achter de achterbank.

laatste Volvo (960) verkocht
Walter
Geartronic member
Contacteer:

de vorm van het dak is thv de achterstoelen totaal anders dan bij de achterbank. Ik denk dat je hier moet zoeken naar een andere oplossing. Heeft degene die de auto heeft omgebouwd naar lichte vracht geen helder idee?
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Philken
5th Gear member

Walter schreef: de vorm van het dak is thv de achterstoelen totaal anders dan bij de achterbank. Ik denk dat je hier moet zoeken naar een andere oplossing. Heeft degene die de auto heeft omgebouwd naar lichte vracht geen helder idee?
ja hij biedt een vaste afscheiding.... maar dat wil ik niet,kan ik niet meer aan mijn dossiers op de 'achterbank'
ik kan ook het oprolsysteem plaatsen maar dan moet ik die bevestigingen van op de achterkant op de scheidingswand plaatsen(dus beschadigen :sick: )en dan heb ik een redelijke uitstulping in de bak & dus minder plaats, tussen zetel en bak heb ik te weinig plaats om ze te monteren(en is ook niet handig om uit te rollen)
daarom het metalen hondenrek: kan omhooggeklapt worden indien auto niet beladen en naar beneden indien nodig & maakt geen beschadigingen
ik ga volgend jaar eens een volvodealer aflopen om zo een rek uit te testen of dit past (indien voorradig)

Philken
5th Gear member

en 't metalen hondenrek pas zonder probleem, begin van de week eentje besteld en woensdag onverwacht bij de dealer moeten langsgaan(een jongedame wou in de koffer duiken, spijtig genoeg met haar auto erbij...) en meegenomen, vandaag eindelijk lenig genoeg(was wat stijf van de klap) om 't rek te monteren

Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”