Terug naar Volvo ...

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
MV64NL
Starter

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een nieuwe V60 PIH. Wat een heerlijke auto!
In 2008 mijn S60D5 verkocht en sinds 2012 zeer belangstellend uitgekeken naar de V60 PIH, maar dat was nog niet binnen het bereik.
Mijn auto heb ik opgehaald uit Duitsland, Summum, caspian blue, met Alurail, Xenium pakket, Business pakket, sportstoelen, Sadia velgen enz. Het enige accessoire dat ik er graag bij had willen hebben is de Active Cruise Control, maar dat is niet achteraf in te bouwen. Het gemis is overkomelijk en het rijden zorgt voor een continu glimlach op mijn gezicht. Op de terugweg al de nodige kilometers gemaakt. De keuring bij de RDW is achter de rug en het wachten is op het kenteken.

Een tijdje geleden is er een delegatie van het Volvo-Forum op bezoek geweest bij VCNL. De vragen kon ik lezen op het forum, maar heeft iemand de antwoorden voor mij? Ik wil graag meer weten over de technische details van de auto. De antwoorden van VCNL kon ik helaas nergens terugvinden. Kan iemand mij even bijpraten? Bij voorbaat dank!

Groet,
Martin
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Welkom!

Helaas zijn die antwoorden "verdwenen" door de forumcrash. Wellicht dat een forumlid ze nog heeft.
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”