Hallo allemaal ik ben sinds twee weken de trotse eigenaar van een Volvo s80 2.4 automaat.
Nou heb ik sinds gister een paar problemen toen ik de auto kocht werkte alles naar behoren nou zijn er in een een paar problemen er zijn heel wat lampjes die niet meer werken in het dashboard die niet meer werken zoals verlichting van het display van de radio, de verlichting van de standen van de automaat, de koplamp versteld zich niet meer in hoogte en ook de knop voor de dashboard verlichting feller te zetten werkt niet meer, het schermpje van de boardcomputer stoort en ik heb de hele tijd een melding van het parkeerlicht achter nou zou je denken dat het kapot is maar de ene keer doet alles het en de andere keer niet is daar iets simpels aan te doen of heb ik nou gewoon echt een probleem?
Mvg André
en ohja mn linker raam gaat ook niet meer goed naar beneden
ff voorstellen
-
- 1st Gear member
Laatst gewijzigd door andreadams op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- lint
- Geartronic member
Welkom.
Als de problemen zo kort na de aankoop zijn ontstaan is teruggaan naar de verkopende partij en vragen om reparatie misschien een goed plan.
Als de problemen zo kort na de aankoop zijn ontstaan is teruggaan naar de verkopende partij en vragen om reparatie misschien een goed plan.
In bestelling: XC60 T6 PIH Ultra Thema dark
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- 1st Gear member
bedankt voor het verwelkomen en terug gaan kan niet echt want ik kon m zo kopen zoals ie daar stond kreeg wel een nieuwe keuring maar gisteravond werkte alles weer naar behoren en toen ik vanmorgen in de auto stapte werkte ook alles nog steeds dus ik denk dat ik m gewoon eens laat uitlezen om te kijken of er iets geks is.
Mvg André
Mvg André
- kevinwalter
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik weet niet waar je woont, maar contacteer Bob van Volvotech.eu eens. Die heeft vaker met dit soort dingen te maken.
Lijkt mij toch echt een DIM/CEM probleem.
Lijkt mij toch echt een DIM/CEM probleem.
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
-
- 1st Gear member
nou ik ben er eergister dus idd achter gekomen dat ik in de 12v aansluiting achter tussen de voorstoelen mn gsm lader had zitten en vanaf het moment dat ik die eruit heb gehaald werkt alles weer. ik denk dat ie daar gewoon ergens kortsluiting maakt.
bedankt voor de reacties.
mvg André
bedankt voor de reacties.
mvg André