Dag iedereen, en doe meteen ook maar beste wensen
Ik heb een vreemd probleem in het audiosysteem van m'n Volvo V70 NN 2.0.
Soms bij het opstarten geeft die niet thuis. Het schermpje in de middenconsole licht op maar er verschijnt geen enkele aanduiding op. De aan en uit knop indrukken levert niets op. Ook de GPS activeren via het stuur werkt niet.
Als je dan parkeert en later terug vertrekt start hij vaak gewoon ook probleemloos op. Gewoon stoppen, contact afsluiten, deur op en dicht doen en afsluiten, enkele seconden wachten en opnieuw starten werkt, soms, ook.
Iemand een idee hoe ik hiervan af geraak?
Bedankt.
Jan.
Gremlin in de Audio V70 NN
- evert65
- 6th Gear member
welkom, stel je even voor in het betreffende topic
dat vind iedereen fijn
dan helpen ze waarschijnlijk ook sneller , dan wanneer je zo met de deur in huis val
ik denk contacen (stekkers ) nalopen
dat vind iedereen fijn
dan helpen ze waarschijnlijk ook sneller , dan wanneer je zo met de deur in huis val
ik denk contacen (stekkers ) nalopen
keep calm!, your randomizer is running
-
- 1st Gear member
Nu pas gemerkt dat ik me hier nog niet voorstelde. Ik volg zo nu en dan dit forum en vermits ik ook het .com forum sporadisch gebruik dacht ik dat ik hier al verschillende vragen had gepost. Niet dus, dit is m'n eerste. Dus bij deze...
Ik ben een V70 rijder en ben ondertussen aan m'n 5de exemplaar. Eerst een classic, daarna de V70N en 2 V70 NN's gehad. Allemaal 2.4 Diesels. Jullie zullen begrijpen dat het leasewagens betreft anders zou ik ze wel erg snel verslijten. Na 25 jaar bedrijfswagens zag ik me een jaar of wat geleden genoodzaakt wegens verandering van werk zelf een wagen aan te schaffen. Na 4 Volvo V70's zag ik het niet echt zitten om m'n beperkte budget in bijvoorbeeld een nieuwe Citroen Berlingo te stoppen. Ik heb dus geopteerd om een tweedehands V70NN 2.0 diesel met momentumpakket aan te schaffen. Model 2008, 116000 km, ondertussen 129000 zonder problemen behalve dat vervelend gedrag van het audiosysteem.
Ziezo nu denk ik dat ik me heb voorgesteld.
groeten
Ik ben een V70 rijder en ben ondertussen aan m'n 5de exemplaar. Eerst een classic, daarna de V70N en 2 V70 NN's gehad. Allemaal 2.4 Diesels. Jullie zullen begrijpen dat het leasewagens betreft anders zou ik ze wel erg snel verslijten. Na 25 jaar bedrijfswagens zag ik me een jaar of wat geleden genoodzaakt wegens verandering van werk zelf een wagen aan te schaffen. Na 4 Volvo V70's zag ik het niet echt zitten om m'n beperkte budget in bijvoorbeeld een nieuwe Citroen Berlingo te stoppen. Ik heb dus geopteerd om een tweedehands V70NN 2.0 diesel met momentumpakket aan te schaffen. Model 2008, 116000 km, ondertussen 129000 zonder problemen behalve dat vervelend gedrag van het audiosysteem.
Ziezo nu denk ik dat ik me heb voorgesteld.
groeten