Voor de geïnteresseerden het is een T6 Momentum in #719 Luminous Sand met 21” accessoire wielen.
Los daarvan, wat blijft de auto mooi

De ontvangst en verzorging door Volvo was overigens super goed geregeld!
Dat zeggen we anders: De catering was van het sublieme Volvo-niveau!dbosker schreef: de catering ontsteeg het bitterbal en kaassouflé-niveau?
Dan heb je vast in een andere XC90 gezeten dan ik (ik ben 1.83 meter en heb lange benen (jeansmaat ..-36))Discovery schreef:-De auto is langer, maar vond het toch vrij krap op de achterbank.
Misschien dat na enige tijd een gebruikt exemplaar een optie kan zijn als dagelijkse automobiel.V70/2.4D/2003 schreef: .............
Het is een bak van een wagen die op mijn armetierige oprit niet zou misstaan, ware het niet dat de financiën het niet, en waarschijnlijk ook nooit, zullen toelaten.
Zoals reeds gezegd, de informatieverschaffing is (wat) mager, zeker omdat dit soort zaken al lang bekend zijn bij het project team. Op andere fora kom je ook veel meer details tegen....V60_PHEV schreef: Maar aangezien ik de auto al 3 maanden geleden besteld heb en de levertijd nu blijkbaar met 4 maanden verlengd is, sta ik er toch wel iets anders in.